XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyciek płynu wspomagania z przekładni.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:35, 05.07.2011
#2
Napisano 23:15, 05.07.2011
Masz prawo wygłosić słynne zdanie: "HUSTON - MAMY PROBLEM!"
Przerabiałem niestety ten temat w maju (CL7 05' - benzyna, przed FL, przebieg 127.000km). Objawy identyczne. Diagnoza w ASO:
wżery pokorozyjne wału przekładni kierowniczej Doświadczony mechanik przy okazji zdradził mi, że niestety "ten typ tak ma" Problem pojawia się przy przebiegach rzędu 120 - 140.000 km i po ok. 5-ciu latach. I nie jest to wina uszczelniaczy. Chyba dlatego HONDA w VIII generacji przeszła na wspomaganie elektryczne - oczywiście oficjalnie pomijając ten dosyć kłopotliwy grzech
Są dwie drogi wyjścia z tego kłopotu:
1. Regeneracja przekładni (specjalistyczny warsztat w Łodzi robi to za ok. 800 PLN).
2. Wymiana wału w ASO (+ zestaw remontowy). Operacja droga (w W-wie łącznie prawie 3.000 PLN).
Ja poszedłem tą drugą drogą (dbam o moją Hanię)
Kończąc:
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:56, 06.07.2011
#4
Napisano 14:38, 27.06.2012
Jak nie to gdzie polecacie taka akcje we Wrocławiu?? Ile to kosztuje?
#5
Napisano 20:20, 27.06.2012
Yamaha FZ1
Junak M10
#6
Napisano 21:11, 27.06.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7
Napisano 09:34, 28.06.2012
mialem to samo, skonczylo sie na wymianie przekladni na nowa, niby mozna to robic, ale mi sie udalo na gwarancji to zrobic, wiec nie bralem sie za naprawe
Tylko że u mnie już po gwarancji. Częstochowa to kawałek z wrocka.
Co to może ciec? Ma ktoś może złożenie jak to w środku wygląda?
Podziwiałem zawsze Honde za dostęp do takich rzeczy (Civic) i mam nadzieję że tym razem da się to w miarę prosto naprawić.
Na przewodzie hydraulicznym jest czujnik (trochę też spocony u mnie jest), zakładam że ciśnienia wspomagania i nic na razie nie wskazuje na jakieś spadki ciśnień. Wspomaganie też przyzwoicie śmiga, lecz obawiam się usterki gdzieś na trasie. Czekam aż znajdę jak to zrobić.
.............................................
Dla wyszukiwarki: maglownica wyciek pocenie wspomaganie VII 7 gen
#8
Napisano 09:37, 28.06.2012
#9
Napisano 08:30, 06.07.2012
polecacie kogoś od regeneracji maglownic w zachodniopomorskim??
#10
Napisano 11:53, 06.07.2012
#11
Napisano 23:12, 06.07.2012
Bez problemu, moje doswiadczenie z jazdy z totalnie cieknacym wspomaganiem w acco:Najgorsze, że mam zaplanowany wyjazd 500km, jak myślicie przy kontrolowaniu płynu wspomagania dam rade dojechać?
- w trasie ubytek 0,25 litra na 500km autostrady, bo tam praktycznie nie ma skręcania, tylko delikatne korekty
- w miescie okolo 0,25 litra na dojazd do pracy 6 km i spowrotem, lalo się jak diabli, ale wyciek mialem tylko przy skreconych kolach
wniosek: najwięcej tracisz na parkingach, w trasie ubytki sa minimalne
potem zabrano mi auto i się jeżdżenie skończyło
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:17, 12.07.2012
#13
Napisano 09:52, 21.07.2012
Panowie ten typ faktycznie tak ma. Zawsze można napaisać do HPL (Honda Poland) Żeby częściowo zrefundowali naprawę albo jak się dobrze pogada to zapłacą za całość. a w zamian dostaję się nową listwę przekładni wszystkie nowe uszczelniacze do samej przekładni jak i do główki, robociznę i gwarancję. Z tego co się orientuje to się zgadzają.
Nawet po gwarancji? Jak argumentować i do kogo się zwrócić?
#14
Napisano 10:15, 21.07.2012
Z tego co się orientuje to się zgadzają.
jakieś dowody?
na jakiej podstawie honda się zgadza?
wniosek: najwięcej tracisz na parkingach, w trasie ubytki sa minimalne
doszedłem do takich samych wniosków po moich przygodach
te przekładnie w acco to jakiś dramat, ale pocieszam się że nawet takie auta
jak A8 też miały z tym spore kłopoty
E36 które też jest w rodzinie i ma jakieś ~300000, głównie jeżdżone przez kobiety po mieście
a te wiadomo, na parkingach kręcą kierownicą od lewa do prawa na maxa i magiel suchy jak
pieprz - to jest trwałość
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 15:14, 21.07.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych