XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
lampy przednie do piątki . nowe zamienniki czy używane org.?
#1
Napisano 14:50, 22.06.2011
Zamienniki kojarzą mi sie z chińską tandetą dlatego sie wacham ale za to mają gwarancje i są nowe.
Oryginały to oryginały ale po paru latach chyba jednak żużycie świecenia widać tymbardziej że lewa byłaby z jednego szrota, prawa z innego.
Pomóżcie.
#2
Napisano 15:02, 22.06.2011
Byle by nie była od angola i żeby nie była popękana. Zwróc uwagę czy w środku nie rośnie mech, plastik od przodu można poddać polerce i będzie wyglądać jak nowa.
Po co gwarancja na lampę? Albo święci albo nie. To tylko kawałek plastiku z miejscem na żarówkę.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 15:12, 22.06.2011
Poza tym używana oryginalna nie rozleci się przy spotkaniu z kamieniem.Po co gwarancja na lampę? Albo święci albo nie. To tylko kawałek plastiku z miejscem na żarówkę.
#4
Napisano 16:00, 22.06.2011
#5
Napisano 16:10, 22.06.2011
a używka jak używka: http://allegro.pl/la...1674651064.html
#6
Napisano 16:12, 22.06.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 07:40, 24.06.2011
- paruje od środka
- wiązka światła jest bardziej rozproszona niż w fabrycznej lampie w odległości testowej (przegląd -> tablica)
- ciężko się zakłada tylną klapkę lub może nawet sama odskakiwać (niestaranne wykonanie)
- po kilku latach farba odpadnie z odbłyśnika
+ niska cena nowej
+ nowa
+ pasuje silniczek
+ minimalnie lepiej oświetla drogę niż używana HELLA
+ ma homologacjÄ™ E4
używana HELLA:
- wyblakły odbłyśnik (w zamiennikach zżółkły, bo w nich plastik odbłyśnika jest żółty)
- słabo oświetla drogę (wyblakły odbłyśnik)
- odpryski na szkle po uderzeniach kamieni
- kupując używaną mogą sprzedać z homologacją E11 (powinna być E1)
+ oryginał
+ farba nigdy nie odpadnie z odbłyśnika
+ nie paruje od środka
czyli podsumowując - najlepszym rozwiązaniem byłaby nowa HELLA
#8
Napisano 07:50, 24.06.2011
W V. gen jeszcze nie oszczędzali i tam jest szkło.od przodu można poddać polerce i będzie wyglądać jak nowa.
Ja bym kupił nówki zamienniki. Koleszka ostatnio kupował do A4 Depo i dość przyzwoicie wykonane. Używana będzie już też miała swoje lata...
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#9
Napisano 17:48, 24.06.2011
www.mkmlawyers.pl
#10
Napisano 11:33, 27.06.2011
Nie miałem problemów z parowaniem lamp jeszcze.
koliberek-ak, żeby założyć silniczki trzeba wyjąć śrubę regulacyjną?
#11
Napisano 21:00, 27.06.2011
#12
Napisano 16:37, 28.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych