Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

lampy przednie do piątki . nowe zamienniki czy używane org.?


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Nowe zamienniki czy używane orygianły

Nowe zamienniki czy używane orygianły

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 22.06.2011

Jak w temacie - nowe zamienniki czy używane oryginały?

Zamienniki kojarzą mi sie z chińską tandetą dlatego sie wacham ale za to mają gwarancje i są nowe.
Oryginały to oryginały ale po paru latach chyba jednak żużycie świecenia widać tymbardziej że lewa byłaby z jednego szrota, prawa z innego.

Pomóżcie.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:02, 22.06.2011

to nie takie proste, ale ja byłbym za używaną, bo co jakość OEM to OEM i żaden zamiennik jej nie dorówna.
Byle by nie była od angola i żeby nie była popękana. Zwróc uwagę czy w środku nie rośnie mech, plastik od przodu można poddać polerce i będzie wyglądać jak nowa.
Po co gwarancja na lampę? Albo święci albo nie. To tylko kawałek plastiku z miejscem na żarówkę.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:12, 22.06.2011

Po co gwarancja na lampę? Albo święci albo nie. To tylko kawałek plastiku z miejscem na żarówkę.

Poza tym używana oryginalna nie rozleci się przy spotkaniu z kamieniem.
  • 0

#4 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:00, 22.06.2011

ja bym kupil uzywke. Kiedys mialem w rekach zamienniki za VII i myslelem ze mi sie w rekach rozpadna do tego wszystko w srodku latalo trzeszczalo itd.. do V zaminniki pewnie beda podobne :k
  • 0

#5 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 22.06.2011

o ten zaminnik mi chodzi: http://allegro.pl/no...1633887186.html

a używka jak używka: http://allegro.pl/la...1674651064.html
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:12, 22.06.2011

poproś o więcej fot tej używki i jak nie jest połamana to ją bierz
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:40, 24.06.2011

zamiennik DEPO:
- paruje od środka
- wiązka światła jest bardziej rozproszona niż w fabrycznej lampie w odległości testowej (przegląd -> tablica)
- ciężko się zakłada tylną klapkę lub może nawet sama odskakiwać (niestaranne wykonanie)
- po kilku latach farba odpadnie z odbłyśnika
+ niska cena nowej
+ nowa
+ pasuje silniczek
+ minimalnie lepiej oświetla drogę niż używana HELLA
+ ma homologacjÄ™ E4

używana HELLA:
- wyblakły odbłyśnik (w zamiennikach zżółkły, bo w nich plastik odbłyśnika jest żółty)
- słabo oświetla drogę (wyblakły odbłyśnik)
- odpryski na szkle po uderzeniach kamieni
- kupując używaną mogą sprzedać z homologacją E11 (powinna być E1)
+ oryginał
+ farba nigdy nie odpadnie z odbłyśnika
+ nie paruje od środka

czyli podsumowując - najlepszym rozwiązaniem byłaby nowa HELLA
  • 0
AK

#8 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • SkÄ…d:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:50, 24.06.2011

od przodu można poddać polerce i będzie wyglądać jak nowa.

W V. gen jeszcze nie oszczędzali i tam jest szkło.
Ja bym kupił nówki zamienniki. Koleszka ostatnio kupował do A4 Depo i dość przyzwoicie wykonane. Używana będzie już też miała swoje lata...
  • 0

#9 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/ GÅ‚uchoÅ‚azy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:48, 24.06.2011

kiedys miałem styczność z V gen znajomego, jak dla mnie najwieksza wadą tych lamp bylo szybkie balknięcie odbłysnika dlatego tez nigdy nie kupiłbym uzywki, składaniłbym sie ku zamiennika np. Depo, Hella ale broń cie panie boże kupowac TYC bo to tragedia
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 11:33, 27.06.2011

Ja mam założone nowe DEPO i na chwilę obecną nie mogę narzekać. Lampy mają 1,5 roku jakoś.
Nie miałem problemów z parowaniem lamp jeszcze.

koliberek-ak, żeby założyć silniczki trzeba wyjąć śrubę regulacyjną?
  • 0

#11 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:00, 27.06.2011

tak, wyciąga się śrubę regulacyjną i powstaje duży otwór na silniczek - tak jest w sedanie - ale nie wiem, jak jest w aerodecku
  • 0
AK

#12 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:37, 28.06.2011

Dzięki za odpowiedzi. Zamówiłem zamienniki właśnie z Depo :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq