Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zapaliła się kontrolka silnika i samochód zgasł(w peugeocie)


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • SkÄ…d:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:40, 20.06.2011

Hej,

Koleżanka ma problem. Ma Peugeota 206 i jak ostatnio jechała to zapaliła się jej kontrolka akumulatora i po chwili silnik zgasł.
Ktoś tam pomógł jej odpalić z kabli bo samochód nie kręcił. Przejechała 200m i znowu padł. Odczekała 15 min i normalnie odpalił. Była u majstra i stwierdził ze napięcie akumulatora jest dobre.

Klemy podobno dobrze przykręcone. Na razie spec na próbę zamienił akumulator.

Jak nie aku to alternator. JakieÅ› inne sugestie ?
  • 0

#2 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:07, 20.06.2011

Kurcze Blade nie pamiętasz kiedyś podobny temat miał Murphy,ale wtedy to była masa.
  • 0

#3 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • SkÄ…d:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:30, 20.06.2011

ale co z nia moze być źle?
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:41, 20.06.2011

Przewody masowe silnika, może nie być masy dobrej i taki problem.
  • 0

#5 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • SkÄ…d:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 21.06.2011

Dokładnie słaba masa, przerabiałem to w 206-stce od zony
  • 0

#6 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • SkÄ…d:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:03, 23.06.2011

Pamiętasz może gdzie są tam te masy bądź jedna masa ?
  • 0

#7 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:15, 23.06.2011

Poczytaj może:
http://www.elektroda...opic639278.html

Ps.to jest najlepsze:(bez urazy)
#22 13 Gru 2006 13:09 Re: BSI w Peugeot 206 2.0 hdi 2001 rok - pomocy!
ten element co jest na zdjeciu nie wystepuje w moim samochodzie, mozliwe ze gdzies jest a ja nie moge znalezc temat zamykam mam juz dosc tego auta, moja pilarka katowa juz czeka na niego w garazu :)) moze ktos chce jakies czesci??

  • 0

#8 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • SkÄ…d:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:15, 26.06.2011

To francuski wynalazek diabła, należy tego unikać jak ognia - poważnie.

W wielu warsztatach stoi jakiś taki wynalazek, u kolegi np C4, od ponad miesiąca - nikt nie jest w stanie dojść.

[ Dodano: 2011-06-26, 07:17 ]

Pamiętasz może gdzie są tam te masy bądź jedna masa ?


Francuskie wynalazki, pomimo, że dla oka z reguły miłe, są wykonane z najtańszych i najbardziej badziewnych materiałów, jakie ichni spece od zakupów mogli znaleźć...

Spróbowałbym dodać po prostu dodatkowy przewód od silnika do karoserii, pozyskany np z jakiejś hondy - ten przynajmniej się nie urwie ani nie zaśniedzieje.
  • 0

#9 rutten

rutten
  • Nowy
  • 10 postów
  • SkÄ…d:MaÅ‚opolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 27.06.2011

Przyczyn może być wiele:
- akumulator,
- wspomniany wcześniej przewód masowy,
- połączenie wiązki do silnika (pod akumulatorem),
- BSI (moduł zarządzający)
- PSF
  • 0

#10 jedker56

jedker56
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:E.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 27.06.2011

To nie wina akumulatora. Faktem jest, że nowe modele Peugeota to elektronika i jest to ich słaba strona. Jeśli chodzi o 206 to dosyć udany model. Przyczyny bym szukał w braku prawidłowego przejścia przewodu "masy" Jak są problemy to radzę pociągnąć dodatkową masę od przewodu minusowego akumulatora, (założyć przewód z oczkiem o średnicy 8 mm) i do śruby rozrusznika. Wtedy masa 100% Przewód musi być odpowiedniej grubości bo jeśli masz złą masę to jeśli założysz nie odpowiedniej grubości to się po prostu spali. Jeśli są takie problemu to trudno to wychwycić. "Fachowcy" wtedy wymieniają dosłownie wszystko po kolei i robią się koszty. Jeśli jeszcze coś takiego się pojawi to zwróćcie uwagę co dzieję się z kontrolkami podczas uruchamiania silnika. Po tym co się z nimi dzieje można coś więcej powiedzieć.
  • 0

#11 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:56, 28.06.2011

też obstawiam "mase" przerabiałem to ze szwagrem w hyundaiu - masa szmalu poszła na elementy układu zapłonowego a wystarczył porządny przewód masowy.
pozdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq