XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co według Was powinienem zrobić po zakupie coupe '99 3.0V6?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:22, 19.06.2011
Niedawno sprowadziłem sobie śliczną coupetkę od niemiaszków i po wymianie oleju i filtrów, sprawdzeniu kół i geometrii zacząłem się zastanawiać, jakich jeszcze profilaktycznych czynności powinienem dokonać.
Wiem, że w automatach powinno się dbać o olej w skrzyni, ale zanim to zrobię chciałbym ewentualnie poznać Wasze opinie w kwestii właściwego doboru Warsztatu. Jak na razie nie mogę narzekać na jej pracę, chociaż współczesne automaty mają nieco wyższą kulturę pracy...
Ze wzgledu na specyfikę auta nie będę go robił u żadnych "specjalistów" poza tymi, którzy na hondach się znają a najlepiej na dokładnie takich, a nie wszystkich Mieszkam pod Warszawą, po prawej stronie Wisły, więc najchętniej bym znalazł dobry warsztat na tzw. "linii otwockiej", ale wiadomo, że nie to jest najistotniejsze.
Rozważałem długo wymianę skrzyni biegów na jakąś z Acury, ponieważ automat nie wykorzystuje przy starcie potencjału tego silnika, ale doszedłem po jakimś czasie do wniosku, że filozofia tego auta jest nieco inna - mianowicie nie służy do startowania spod świateł tylko do wyprzedzania przy 160 km/h radosnych golfików V na autostradach (tfu, szosach).
Na marginesie dodam jeszcze, iż 3 miesiące temu zamieściłem na forum post dotyczący sprzedaży tejże hondki (straaaszny pojazd od razu dostałem od sympatycznych kolegów), ale jakoś nie potrafiłem się z nią rozstać i młodzieńcza miłość motoryzacyjna wygrała z imperatywem ekonomicznym. Nie wiem na czym to polega, ale to pierwsze auto, którym wolna jazda sprawa mi taką przyjemność!
Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi "co dalej", bo jak pisałem powyżej, chorowałem na ten samochód od "małolata" i teraz, gdy w końcu marzenia się spełniły, chciałbym tak o niego dbać by został już ze mną "do końca" (najlepiej moich dni).
greetz
#2
Napisano 20:14, 19.06.2011
Więcej jak już podstawy wymieniłeś raczej nie ma co kombinować i na wyrost wymieniać.Filtr kabinowy wymieniałeś?
Zajrzyj do tego wątku jeszcze http://www.accordklu...pic.php?t=10436
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:31, 19.06.2011
Przyznam szczerze, że o ile pozyskuje powoli pewną wiedzę na temat aut, to jeszcze nie jestem na etapie własnoręcznego dłubania. Obawiam się, że moje "nauki" mogłyby być kosztowne w przypadku jakiejś elementarnej pomyłki...
Pytałem o warsztat bo zawsze jest potrzebny "na wczoraj", części wiadomo - forum i allegro.
Moja coupetka nie była nigdy ostro zbita, ale ma już pewne defekty lakiernicze i zastanawiam się nad pomalowaniem całej - z prawej strony krzaczki, na masce pewne sobie kot wysiadywać lubił itp.
Poza tym poszukuję jakiegoś rasowego koła do niej, bo Niemiec gustem wielkim się nie wykazał to raz, a dwa że kapcie same mają lekkie odkształczenia od dłuższego postoju... Zatem jakiś efektowny komplet to zakup niuchronny
Inna sprawa, że auto kupiłem z drugim kompletem na oryginalnych ''16 i z jednosezonowymi zimówkami nokiana - na porę deszczowo-śniegową jak znalazł (lekka renowacja tylko bo to przecież ponad dekada....), więc wydatki i tak niektóre odpadły.
Rozrząd zrobiony 35 tysięcy temu - tak mówi tabliczka znamionowa przy silniku, więc też czuję się "bezpiecznie" w tej materii, a
co ciekawsze książka serwisowa do 20 tysięcy wstecz wypełniona.
Jedyne co mnie wkurza to ten (nie)śmiertelny problem przetartego fotela i jego lekkie luzy powodujące kiwanie do tyłu - to akurat chyba odważę się sam zrobić.
Znasz specjaliste od tapicerki, to chętnie skorzystam innymi słowy, bo jak pisałem wcześniej, auto chce zrobić na "lalkę".
P.S. Rozumiem, że może nie chcecie zbytnio nikogo reklamować, ale w końcu ktoś się musi opiekować naszymi pupilkami ;P
P.P.S. http://imageshack.us.../dsc05807z.jpg/
#4
Napisano 20:45, 19.06.2011
W linku który wyżej podałem jest manual jak wymienić filtr kabinowy,jak jest jakiś nieprzyjemny zapach w środku to trzeba zacząć od niego.
Zajrzyj też na www.usaccord.pl tam też trochę cennych informacji można znaleźć.
Od tapicerki nikogo nie polecę,nie znam ,u mnie w fotelu dziury nie ma mimo dużego przebiegu
#5
Napisano 12:24, 20.06.2011
To jest Piaseczno - www.mikimoto.pl
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:36, 28.06.2011
Dziś kulturalny pan taksówkarz dał mi swoją prędkością do zrozumienia, że stłuczka mu bardzo pasuje przez co ruszyłem "gaz do dechy" żeby mu uciec.
W wyniku tego niezbyt niezwykłego manewru zaświeciła się ładna czerwona kontrolka od SRS. Nie wiem czy to że ruszałem na mocno skręconych kołach może mieć jakiekolwiek znaczenie, ale fakt jest faktem...
Myślicie, że zacząć od rozpięcia klem, czy to nic nie da? A może nie powinienem mu takich bezsensownych resetów mu robić?
Znalazłem wprawdzie na forum info o samodiagnostyce, ale nie zauważyłem by była tam mowa o wersjach amerykańskich.
Zanim będę chciał cokolwiek odkręcić, to wolałbym mieć pewność co robię...
Jeśli napiszecie, że przy braku doświadczenia lepiej do warsztatu, to przyjmę to ze spokojem
Pewnie to zemsta za moje wczorajsze myśli o sprzedaży i wymianie Hani na nowszy model...
#7
Napisano 19:21, 28.06.2011
wg mnie mozesz odpiac klemy aku i poczekac kilka minut, moze blad sie skasuje, aczkolwiek przed skasowaniem wolalbym wiedziec co to za blad...
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:44, 28.06.2011
Inna sprawa, że chwilę wcześniej palił się airbag (chyba pasażera).
Jak najprościej sprawdzić jaki to błąd zatem?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych