Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwny dzwiek silnika..pomocy! Filmik


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 07.06.2011

Witam,mam problem z silnikem f22b5,przeraza mnie to dzwonienie,wycie,gwizdanie ktore slychac na filmiku..nie wiem nawet jak to nazwac..ten odglos pojawil sie jakies 3 dni temu i raz jest a raz go nie ma..wie ktos moze co to moze byc?? http://w332.wrzuta.p...B3g/07062011003
  • 0

#2 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 07.06.2011

tak jak by nei było oleju sprawdź stan oleju stan płynu chłodzącego i nie poruszaj sie na razie samochodem i nie odpalaj bo nie brzmi to za dobrze;/
  • 0

#3 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:09, 07.06.2011

nie masz ktoregoś z pasków za mocno napiętego? Było cos robione z autem czy stało sie tak z dnia na dzień? Skąd dochodzi dzwiek?
  • 0

#4 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:13, 07.06.2011

Witka!
Ja bym widział tu dwie kwestie:
1. Należy ustawić zawory bo mocno klepią.
2. Świst który słychać a który znika na wyzszych obrotach to może być (podkreślam ze może być m.in) praca pompy wspomagania kierownicy.
Na razie te dwie sprawy przychodzą mi do głowy
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:57, 07.06.2011

1. Należy ustawić zawory bo mocno klepią.

To nie zawory tylko wtryski od gazu. Podobne wycie miałem jak siadło łożysko w napinaczu paska klimy.
Jak chłopaki wyżej pisali zdejmij paski osprzętu i zobaczysz.

Kolego zrób coś z tymi przewodami WN tylko nie mów że tak jeździsz. :k
  • 0

#6 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:23, 07.06.2011

Podam metodę starych mechaników. Potrzebny jest długi wkrętak z plastikową rączką. przykłada się wkrętak w podejrzane miejsca a do rączki wkrętaka przykłada sie własne ucho. W ten sposób idzie zlokalizować wyjące łożysko i inne podejrzane odgłosy.
  • 0


 


#7 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 09.06.2011

Panowie pojechalem z tym do znajomego mi mechanika od japoncow i okazalo sie ze to tylko zagiety wezyk od odmy do dolotu..wymienil wezyk i juz cisza ;-) kupa smiechu byla jak mi to pokazal :lol: Dzieki za zainteresowanie ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq