XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check nr.8 dziwna sprawa
#1
Napisano 19:55, 06.06.2011
Miałem niedawno problem z checkiem nr.8 czyli czujnik TDC inaczej czujnik położenia wału,zapalało sie po kilku kilometrach od skasowania przez jakiś miesiąc czasu,na benzynie na gazie z rozłączoną instalką,poza checkiem nic się nie działo żadnych problemów z odpalaniem szarpaniem only check,ostatnio skasowałem checka i zrobiłem ponad 1000km i cheka brak o co w tym chodzi samo się naprawiło?
#2
Napisano 20:05, 06.06.2011
Ale równie dobrze może być problem z łożyskiem na aparacie zapłonowym. Odkręć kopułkę, złap za palec i spróbuj poruszać góra dól bez wyciągania aparatu. Jeśli będzie możliwy ruch większy niż powiedzmy pół milimetra (ciężko mi to określić) to łożysko trzeba będzie wymienić. Ale przy okazji konieczna może być wymiana podstawy w której jest osadzone łożysko.
Podstawa z IV gena USDM (gdzie cewka jest na zewnątrz) jest taka sama jak IV gen z cewką wewnątrz. Przynajmniej tak wygląda. Na 90% pasuje też z civica IV / V gena. Łożyska są takie same - średnica ośki 12,5mm.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych