Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

półoś prawa (długa) - są różnice??? (przed/polift, Pb, ON)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:56, 23.05.2011

Witam,
szukam półosi prawej (długiej) w stanie idealnym, ale w aukcjach wystawiają od różnych silników i przekładni. Wiecie może czy są jakieś różnice w rozstawie otworów na podporze (osłona podpory to raczej na "plus" i nie powinna przeszkadzać), wysokości podpory (wiem na pewno, że moja ma 85 mm wysokości, a były też 95 mm), długość płosi, itp.

Jednym słowem, z których wersji silnikowych i rocznikowych mogę śmiało podebrać do swojego auta i będzie pasować w 100%. Jakby ktoś podejrzał w katalogu po numerach części to może coś się wyjaśni (ja niestety nie mam dostępu).
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:09, 23.05.2011

witam nie wiem czy ci pomoge ale przerabialem niedawno wymiane polosi.drzenie auta przy przyspieszaniu przy predkosci 80-110kmH;A wiec do zeczy raz przywiozlem do domu jedna podobno do mojego autka stara w dol przylozylismy ja do tej "nowej"okazala sie krutsza.stara na swoje miejsce i kombinowalem nastepna.znalazlem goscia ktory twierdzil ze ma taka to do niego przywiozlem do domu wyciagamy stara przykladamy do "nowej" niby OK.to ja montujemy ale za cholere nie chce przejsc zawiesza sie na tym "uchwycie"co sie ja montuje do podwozia jeszcze raz na stol i sie okazalo to mocowanie wyzsze.na koniec gosc od drugiej polosi nie chcial kasy oddac...wyszlo na to ze oddalem stara do regeneracji.zalozylem ja a obiawy nie ustapily to oddalem lewa do regeneracji bo mi sie juz nie chcialo kombinowac.i okazalo sie ze padniiety byl lewy wewnetrzny przegob.teraz pozostalo cieszyc sie jazda...moze sie to przyda.pozdro...
  • 0

#3 szysz

szysz
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 23.05.2011

Jak możesz napisz jeszcze ile zapłaciłeś za regeneracje i co ona obejmuje? Chodzi mi o to czy oni naprawiają w półosi wszystko? Krzywa półoś/skończony przegub wewnętrzny?
Ja wymieniłem dłuższą - lewą półośkę, ale nadal drgania, zamówiona już krótsza i mam nadzieję, że to będzie to, ale z ciekawości chciałbym znać cenę takiego zabiegu :)
  • 0

#4 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:56, 23.05.2011

szysz, ja dzwoniłem do firmy polecanej http://www.polosie.pl/www/index.html i robią wszystko, czyli przeguby, wielokliny, półosie, itd. koszt oczywiście zależy co jest trafione, ale od 200 w górę, nawet do 1200 (chyba tyle jak dobrze pamiętam). ale jak nie ma pewności co jest trafione, albo wiadomo, że półoś, to najlepiej wysłać całą półoś kompletną, bo oni to regenerują i jakoś wyważają, że by to grało po całości.

marcin_b101, mój prawy wewnętrzny ma ruch promieniowy w sumie ok. 8 mm :k , więc musi to być to, albo przynajmniej przede wszystkim to.

[ Dodano: 2011-05-30, 09:09 ]

z których wersji silnikowych i rocznikowych mogę śmiało podebrać do swojego auta i będzie pasować w 100%

naprawdę nikt nie wie? :-(
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:15, 01.06.2011

U mnie były drgania przy ruszaniu i zregenerowałem przegub wewnętrzny od strony pasażera za 650 zł - może to i drogo ale trwało 1 godz. Mam właściwie nowy przegub i zero drgań :mrgreen:
  • 0

#6 szysz

szysz
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 01.06.2011

Skąd wiedziałeś, że to ten?
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:57, 01.06.2011

Skąd wiedziałeś, że to ten?


magik spytał mnie od którego zaczynamy?....serio :-) bo powiedział że tego się nie da zdiagnozować bez rozebrania
a że obok stał identyczny Accord w którym właśnie ,,poleciał'' prawy przegub to zaryzykowałem też prawy, udało się i tyle :j
  • 0

#8 szysz

szysz
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 01.06.2011

ja dedukowałem ze 2 dni który, większe prawdopodobieństwo padło na lewy (kupiłem dłuższą półoś z podporą) i nie trafilem oczywiście ;P Prawa już leży w garażu i czeka na wymianę - mam nadzieję, że będzie glancuś ;)
  • 0

#9 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:22, 02.06.2011

ja wczoraj wyjąłem półoś (20 min roboty) i dzisiaj wysyłam do Torunia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A tymczasem poruszam się VI gen od braciaka :-)

[ Dodano: 2011-06-03, 14:50 ]
chwalić Panów z firmy Motomax z Torunia :!:
dzisiaj otrzymali kurierem moją uszkodzoną półoś i również dzisiaj wysłali ją do mnie naprawioną :!:
Koszt naprawy - 450 zł (wysłałem im łożysko podtrzymujące, płaciłem za nie 100)
gwarancja - rok czasu, bez limitu kilometrów :!:

coś pięknego, zobaczymy jak będzie po założeniu, ale zapowiada się obiecująco. Przyczyną był luz przegubu na łączeniu z półosią, a przy okazji wymienili cały przegub wewnętrzny na nowy.
  • 0

#10 art-25

art-25
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:kettering, uk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 02.07.2011

Tez mam problem z wibracjami przy przyspieszaniu i bede musial wymienic poloske. Znalazlem cos w dobrej cenie tylko nie wiem czy na 100 % bedzie pasowalo, bo nigdzie nie moge znalezc wymiarow do mojej wersji. Link tutaj: http://www.driveshaf...ear=2004[partType]=DS&search[make]=Honda&search[year]=2004&search[side]=*&search[engine]=2000&search[modelGroup]=Accord++%28CL%29&filterABS=All&filterTransmission=Manual&x=162&y=17
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:55, 03.07.2011

art-25, a moze to tylko przegub? albo lozysko podpory?
  • 0

#12 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 05.07.2011

Też robiłem regen lewej wraz wałkiem pośrednimi podporą. Wymienili zewnętrzny plus nakrętka (nieco mniejsza ale dała radę), wewnętrzny i skasowali luzy na połączeniu z wałkiem pośrednim na wieloklinie. Za całość z wysyłką dałem chyba 667zł. Cena wysoka, ale przynajmniej smiga jak ta lala i cisza błoga :-D . Tak samo robili to w Toruniu więc regen mogę polecić. Bo to co kupiłem tu na forum od jednego gostka mało mi budy nie rozniosło od wibracji. Niby tylko (albo aż) wywalone łożysko, ale wibracje z powodu luzów wprawiały auto w masakryczny rezonans. Szkoda, że od razu jak ją kupiłem nie dałem do regenu bo samo łożysko około 80zł mówili mi przez fona. Tylko się na darmo podwójnie narobiłem przy wymianie.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#13 marios

marios
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:104
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 09.04.2012

ja wczoraj wyjąłem półoś (20 min roboty) i dzisiaj wysyłam do Torunia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A tymczasem poruszam się VI gen od braciaka :-)

[ Dodano: 2011-06-03, 14:50 ]
chwalić Panów z firmy Motomax z Torunia :!:
dzisiaj otrzymali kurierem moją uszkodzoną półoś i również dzisiaj wysłali ją do mnie naprawioną :!:
Koszt naprawy - 450 zł (wysłałem im łożysko podtrzymujące, płaciłem za nie 100)
gwarancja - rok czasu, bez limitu kilometrów :!:

coś pięknego, zobaczymy jak będzie po założeniu, ale zapowiada się obiecująco. Przyczyną był luz przegubu na łączeniu z półosią, a przy okazji wymienili cały przegub wewnętrzny na nowy.



[ Dodano: 2012-04-09, 10:10 ]
właśnie odebrałem swoją półoś z tego warsztatu bo nie naprawili (nie mieli pochwy wewnętrrznego przegubu prawej półosi) ich rozwiązanie miałoby polegać na sklejeniu :k półosi z półosią pośrednią na co ja się nie zgodziłem, gdyż w dieslu niewyobrażam sobie zamontowanie całego zespołu w samochodzie. Cały czas szukam rozwiązania i niepokoi mnie to. Zastanawiam się kiedy zacznę zbierać klamoty z samochodu po drodze :cry:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq