Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ZacinajÄ…cy siÄ™ kluczyk


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 14.05.2011

Witam,
Mam taki problem, otóz ostatnio na parkingu chciałem odpailić samochód i okazało się że nie mogę przekręcić kluczyka. Tzn da się go włożyć i i triszkę przekręcić ale nie chce się przełączyć na zapłon...dopiero monce dopchniecie kluczyka i trochę wiecej siły przełamuje opór...nigdy wczesniej tak nie było...co to może być...może się coś dostało?
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 08:12, 14.05.2011

Być może to http://allegro.pl/ho...1566734283.html

[ Dodano: 2011-05-14, 09:13 ]
To jest kostka z Civic ale dałem dla przykładu
  • 0

#3 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 14.05.2011

@ Willu - Ta kostka może być powodem zacinania się kluczyka..?? Nie kumam..rozjasnij.
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 10:40, 14.05.2011

A blokada kierownicy była włączona?
Próbowałeś obrócić kierownicą i kręcić kluczykiem?
  • 0

#5 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 14.05.2011

Tak. To nie jest wina blokady. Sprawdzalem ten temat juz
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:17, 14.05.2011

Panowie przestanie fantazjować. Wkład stacyjki do regeneracji. Zapytajcie właściciela Opla, to wam wytłumaczy :-P
Halski1982, jak lubisz przygody, to spryskaj WD40. Ten dreszczyk emocji kiedy stacyjka zatnie siÄ™ na amen :mrgreen:
http://katalog.pf.pl...P0R10C-m10.html
Udaj się do którejś firmy i poproś o regenerację wkładki, oni będą wiedzieli co mają zrobić.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:11, 14.05.2011

psiknij delikatnie wd40. mialem tak w civicu i potraktowałem ja wd40 i zaczela chodzic jak nowa.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:32, 14.05.2011

mam to samo, nie trać czasu na psi psi, tylko regeneruj
u mnie smar grafitowy nic nie zmienił, za to drugi kluczyk trochę lżej chodzi
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:02, 14.05.2011

Poproszę usunąć post użytkownika dargo. Nie szkodź innym użytkownikom forum.

Tylko regeneracja!!!
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:38, 14.05.2011

Nie szkodź innym użytkownikom forum.

Nie mam takiego zamiaru poprostu tak zrobiłem w poprzednim aucie bo już nie mogłem w ogóle stacyjki przekręcić tak się zacinała a "lepszy" kluczyk też nie dawał rady.
pozdr
  • 0

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:00, 14.05.2011

Znam z autopsji przypadek, że użycie WD40 było ostatnim momentem kiedy kluczyk dał się przekręcić. Proszę nie polecaj więcej tego nikomu. Nie ja jedyny mam takie zdanie. Zamki zostawmy fachowcom.
Robi się coraz cieplej i coraz więcej takich problemów będzie się pojawiało. Cały dzień na słońcu i stacyjka się nie obróci.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • SkÄ…d:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:00, 14.05.2011

Panowie przestanie fantazjować. Wkład stacyjki do regeneracji. Zapytajcie właściciela Opla, to wam wytłumaczy :-P
Halski1982, jak lubisz przygody, to spryskaj WD40. Ten dreszczyk emocji kiedy stacyjka zatnie siÄ™ na amen :mrgreen:
http://katalog.pf.pl...P0R10C-m10.html
Udaj się do którejś firmy i poproś o regenerację wkładki, oni będą wiedzieli co mają zrobić.



dokładnie :mrgreen: znajomy jeździ oplem i notoryczne problemy ze stacyjką :lol:
  • 0

#13 mistrzkaskader

mistrzkaskader
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 15.05.2011

Witam. W końcu temat w którym mogę pomóc, gdyż miałem to samo.
Tam w stacyjce jest taki dzyndzelek (blokada), ja u siebie po wypróbowaniu wszystkiego, złapałem go kombinerkami i na chama pociągnąłem do siebie z całej siły. I już dwa lata nie mam problemów.
Polecam
  • 0

#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:32, 15.05.2011

mistrzkaskader, pomógbyś mega jakbyś dał jakieś fotki, bo tak to ciągać za dzyndzelki w stacyjce to strach 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 mistrzkaskader

mistrzkaskader
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 15.05.2011

Jak rozkręcisz (pozdejmujesz plastiki) tam jest tylko jeden taki podłużny i on jak przekręcasz kluczyk to się unosi do góry i u mnie to się blokowało trzeba szarpnąć, czyli tak jakby odgiąć,
Ja na początku z rozkręconą jeździłem i za każdym odpaleniem śrubokrętem podważałem i przekręcałem, ale wiadomo jak się na siłę nie zrobi to nic nie działa :)
jak nie da rady to rozkręcę i zrobię tą fotkę w wolnej chwili
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq