XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
szarpnięcie przy 2400 obrotów
#1
Napisano 08:38, 09.05.2011
Auto: Accord 2.0, 2000r. 165000 przejechane.
Nowy gaz (stag 300 + hana 2000).
Spalanie LPG 12.5 miasto 10.5 trasa (z tego co czytałem nic by się nie stało jakby palił minimum litr mniej)
Problem chyba od zakupu tj. przy 161000 km (marzec).
Uważam (choć może to być tylko subiektywne odczucie), że auto muli w niskim zakresie obrotów tj. do 2500.
Nie wiem czy jest to charakterystyka tych silników ale po przekroczeniu dopiero 2500 - 3000 obrotów auto dostaje wyraźnego kopa. Odczuwalny jest również spadek mocy przy 2400 obrotów (delikatne szarpnięcie) i dopiero od tego momentu auto zaczyna się ładnie kręcić. Odczucie zupełnie jak w turbodieslu ze sprężarką załączaną od 2400 obrotów z tym że czuć te szarpnięcie (wyraźnie efekt ten widać na obrotomierzu).
Objawy odczuwalne na każdym biegu niezależnie czy na gazie czy na benzynie, bez znaczenia czy zimny czy ciepły.
Pierwsze co mi przychodzi do glowy to świece, jednak przy 35 - 40 km/h na 4 biegu auto chodzi plynnie, a przy zaoranych swiecach pewnie by nie chodzilo.
Z tego co do tej pory porobilem to:
reg. zaworow
nowy olej
resety kompa
czyszczenie przepustnicy (egra nie udało mi sie odkecic więc nie czyscilem).
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdr.
#2
Napisano 09:00, 09.05.2011
Jeżeli tylko na gazie masz takie szarpnięcia, to do gazmenów na regulację. Gdzie montowałeś? Podaj namiar.
Możesz kupić kabelek i zobaczyć jakie są ustawienia, jak wygląda mnożnik. Przez samo podłączenie gwarancji nie tracisz.
Co do szarpnięcia jeszcze to można sprawdzić IAB (intake air bypass). Układ steruje klapkami zmieniającymi długość kolektora dolotowego.
Najlepiej nagraj jak auto przyśpiesza od 2 do 6k rpm.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 09:08, 09.05.2011
#4
Napisano 16:55, 09.05.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych