Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zmieniarka VI gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 08.05.2011

witam!

nie działa mi zmieniarka... tzn.. kiedyś działała... później traciła sygnał teraz już nie trybi wcale...
jak się okazało mam ułamany jeden bolec z kabla łączącego zmieniarkę z radiem(ten w bagażniku)
gdzie mogę taką wtyczkę dostać? czy lepiej cały kabel szukać?

pozdro.
  • 0

#2 radovan765

radovan765
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:KRAINA FALUBAZ FZI
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 08.05.2011

To zależy od finansów przecież można się pobawić w lutowanie. Jak również możesz poszukać całego kabla. Tylko wtedy trochę rozbierania aby przeciągnąć przewod do radia. To wszystko przecież jest proste i zrób jak ci wygodniej!
O chyba taki pasuje

http://allegro.pl/ka...1587398711.html
  • 0

VII           K20Z2 2006r graphite                            BRC

VI            1999r 2.0i ES Żywe Srebro                    BRC
 IV           1990  graphite                                        BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy 


#3 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 08.05.2011

nie pasuje... za mało bolców tamten miał chyba 10 :P
no dzięki za info... nie widzi mi się przeciąganie i rozbieranie.. chyba poszukam samej wtyczki albo polutuje tzn dam bratu do lutowania....
mam u siebie sklep elektroniczny mam nadzieje ze będą mieli taki wynalazek ;-)

dzięki za odpowiedz ;)
  • 0

#4 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:17, 08.05.2011

nie pasuje... za mało bolców tamten miał chyba 10 :P


Wtyczka ma napewno 8 bolców chyba, że masz jakiś wynalazek ;P
  • 0

#5 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 08.05.2011

kurde... to muszę sprawdzić, wydawało mi się ze jest ich 10... no ale ręki sobie nie dam obciąć ;)
  • 0

#6 majzok

majzok
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 06:24, 09.05.2011

Z tym kablem od Alpine to bym uważał - byłem oglądać jedną zmieniarkę, ale mimo że na pierwszy rzut oka kabel jest identyczny, to piny wewnątrz są grubsze i za cholere nie wejdą do radia. Najlepiej oglądnąć samemu.
  • 0

#7 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:37, 09.05.2011

a najlepsze jest to ze ułamany bolec został w kablu od zmieniarki :/
  • 0

#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 11:57, 09.05.2011

kabel/wtyczki muszą być oryginał dla BOSE honda - kazda inna osmiopinowa jest wieksza lub mniejsza lub ma minimalnie inny rozstaw pinów albo ich grubosć - totalna porazka z tym kablem i wtyczkami
  • 0

#9 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 09.05.2011

sprawdzałem i rzeczywiście jest 8 pinów... i porażka.. bo z kabla ze zmieniarki jeden bolec ułamany został w kablu prowadzącym do radia, zdążył zardzewieć(zaśniedzieć) i nie idzie wyjąc :/
jakieś pomysły?


spasuje coś takiego?
http://allegro.pl/gn...1583668306.html
http://allegro.pl/wt...1583668246.html

tylko potem zabawa z kabelkami :/
  • 0

#10 radovan765

radovan765
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:KRAINA FALUBAZ FZI
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 09.05.2011

Powiem tak drogo nie jest można wypróbować
  • 0

VII           K20Z2 2006r graphite                            BRC

VI            1999r 2.0i ES Żywe Srebro                    BRC
 IV           1990  graphite                                        BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy 


#11 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:51, 09.05.2011

Jak wymienisz wtyczkę w zmieniarce i do tego gniazdo w kablu to chyba powinno być ok.

Daj znać jak zrobisz czy działa, bo u mnie szykuje się to samo (zmieniarka raz działa raz nie, gniazdo mam zaśniedziałe)
  • 0

#12 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 09.05.2011

zamówione, jak to wymienię zrobię manuala ;)
  • 0

#13 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 13.05.2011

Podepne sie pod temat, wyciagal moze ktos kabel od Zmieniarki (wersja ES) lub wie moze ktoredy jest polozony (listwa Progowa, pod dywanami) bardzo bym prosil o rade bo jutro zabieram sie za wyjmowanie i nie chce czegos popsuc.

Pozdrawiam
  • 0

#14 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 11.08.2011

dobra zmieniłem wtyczke(znaczy znajomy elektryk, bo jak zobaczyłem tą kabelkologie to skapitulowałem)
no ale ewidentnie cos jest jeszcze ze wtyczką od radia...
teraz mam pytanie... jak przetne dwie wtyczki i połącze kable na "krótko" będzie działac czy nie bardzo?

pozdro.

edit:

mała lipa... udało się podłączyc zmieniare... połączyłem wszystkie malutkie kabelki kolorami... tam gdzie minus łączyłem z nimusem.. efekt taki ze radio w ogole nie łapie zmieniarki... rozbierałem kokpit czy czasem wtyczka nie wypadła z radia.. i jest na miejscu.. co polecacie?
kupować inną zmieniare razem z całym kablem do radia czy zmieniac radio?
słyszałem ze jak radio zmienie to sub nie bangla?
  • 0

#15 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:18, 11.08.2011

zmianiarka musi byc pod bose tylko i wyłacznie jeden model - jest na forum - poszukaj
kabel musi byc równiez pod bose dla tego modelu zmieniarki i kaseciaka - nic innego nie podepniesz i nie oszukasz inna zmieniarką
co do zmiany radia to owszem mozna przełozyc radyjko na inne i wszystko gra.
temat opracowany tutaj http://www.accordklu...opic.php?t=8939
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq