Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Irytujaca skrzynia biegow


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ramzes

Ramzes
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 07.05.2011

nie wiem jak u Was lub innych modeli Acco, ale mnie wyjatkowo to drazni, szybki start na swiatlach obroty poza 6000 wrzucam drugi bieg i co?... ledwo moge wcisnac a raczej sie siluje z lewarkiem, kiedy wskoczy znowu gaz pod 7000 obroty i znowu silowanie itd. Chyba tak nie powinno byc , bo, ni to zabezpieczenie, skoro biegi ida w gore, a nie w dol, a przy silniku 2.4 spodziewalbym sie "pomocy" w sportowej jezdzie.
  • 0

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:35, 08.05.2011

Normalne to na pewno nie jest. Moze cos ze sprzeglem nie bardzo?
  • 0

#3 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:25, 08.05.2011

Ja mam to samo :-? Nie wiem o co chodzi, ale bardzo ciężko wrzucić dwójkę gdy na 1 rozkręcimy sie powyżej 6000obr/min. Przy wrzucaniu trójki chyba też występuje ten problem o ile pamiętam. A Wy jak macie? Zwracaliście na to uwagę?
Dodam tylko, że przy spokojnej jeździe, już tak poniżej 5k problemów żadnych nie ma.
  • 0

#4 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:38, 08.05.2011

U mnie wszystko ok. Może poziom oleju sprawdźcie.
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:06, 08.05.2011

Taki objaw na pewno nie jest normalny.Nigdy tego nie zaobserwowałem a często zdarzało się wbijać II prawie na odcince:)
  • 0

#6 Ramzes

Ramzes
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:17, 09.05.2011

myslicie ze to moze byc olej? hmmm... no w takim razie bede go musial sprawdzic, a tak dla pewnosci chodzi o olej w silniku czy skrzyni?
  • 0

#7 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:30, 09.05.2011

no skoro ze skrzynia masz problem. to w skrzyni sprawdz..przy okazji w silniku tez nie zaszkodzi 8-)

u mnie raczej troche inny objaw. ale tez sprawdze oliwe i u siebie :) jak nie pomoze to do radzikowskiego bede musial sie udać.
  • 0

#8 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 09.05.2011

Może synchronizatory trzeba przeglądnąć :roll:
  • 0

#9 black.jack

black.jack
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20T
  • Wersja:Inna
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 13.09.2011

Ja mam podobny objaw ale tylko z 1 na 2 jak jest przy odcince zdarza mi sie zgrzytnąc wydaje mi sie ze nie jest to normalne ale jak zmieniam odrobine wolniej z 1 na 2 to wszystko ok ale uwazam ze nie powinno tak byc bo podejrzeam ze jak zmienie bez odejmowania gazu to bedzie ostro zgrzytać mylslałem nad zmiana oleju i odpowietrzeniu układu czy cos jeszcze polecacie sprawdzić ???? dodam ze furka ma nieduzy przebieg i uwazam ze sprzegło i synchronizatory ok wieć o co kaman :(

Podpowiedzcie jeszcze jaki najlepiej olej do skrzyni kupić ,pewnie w aso ale jakie parametry ?
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:54, 14.09.2011

Kupujesz standardowy olej MTF3, rocznik 2005 to pewnie jeszcze nie wymieniany ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 black.jack

black.jack
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20T
  • Wersja:Inna
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 14.09.2011

dzieki już własnie kupiłem i trzeba wymienić
  • 0

#12 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:37, 17.09.2011

Ja obstawiam sprzęgło. Miałem podobnie kiedys w civicu i jak siw okazało tarcza sprzegła była do wymiany.
pozdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq