Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

włącznik podgrzewania lusterek V gen pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 07.05.2011

Mam dziwny problem a accordzie V gen wersja ES. Guziczek do włączania podgrzewania lusterek musze trzymac wcisniety palcem do samego konca zeby lusterka grzaly. wtedy gdy trzymam do ten guziczek sie podswietla i lusterka grzeja. jednak gdy puszcze to oczywiscie nie grzeja :) ale rzecz w tym ze gdy wciskam raz to ten guziczek (czyli wchodzi do srodka i powinien wtedy dawac prad), to on pstryka i jest jakby wcisniety ale gdy zabiore palec to on nie siweci i nie daje pradu. co zrobic zeby to dzialalo tak jak ma dzialac ? czy trzeba cos tam nagiac jakas blaszke czy co zeby po jednym wcisnieciu on dobrze łączył? Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem :D
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:07, 17.10.2011

Witam, mam dokładnie ten sam problem, czy ma ktoś jakiś pomysł ? Pierwsze przymrozki za nami (przynajmniej w naszych stronach) i właśnie zauważyłem że ogrzewanie lusterek nie zawsze się włączy po wciśnięciu przycisku, dlatego odświeżam temat...
  • 0

#3 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 17.10.2011

podejrzewam ze wyrobil sie przycisk, gdy wciskasz palcem i trzymasz to dochodzi mocniej i styka... wg mnie nalezalo by wyciagnac ten modulik(wystarczy podchaczyc) i zobaczyc po rzeczywiscie moze wystarczy cos podgiac albo dolutowac... a jak nie to zawsze mozna wymienic, drogie to nie jest, koledzy na forum maja :)
  • 0
Drive Or Die

#4 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:10, 17.10.2011

Poszukajcie w moich postach na forum, pisałem o tym kiedyś (jak miałem HA V i ten sam problem). Mikrowyłącznik jest za delikatny do dużego prądu jaki tam płynie i jego styki się wypalają. Naprawiać nie ma czego. Trzeba po prostu wymienić ten mikrostyk (do dostania za parę złotych w sklepach z elektroniką) albo generalnie rozwiązać problem - poprawić układ tj. wymienić mikrostyk i dorobić od razu przekaźnik.
Przeróbka w idei podobna do tych jakie kiedyś robiło się w polskich pralkach automatycznych gdzie programator sterował wprost grzałką 2000W i się szybko niszczył - rozwiązywało się ten problem dodatkowym przekaźnikiem na którym producent oszczędzał.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq