XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przepustnica czujnik
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:39, 06.05.2011
Accord coupe VI 2.0 147km 2001. Mam pytanie czy ktoś wie za co odpowiada górny czujnik na przepustnicy (patrząc od przodu nad mechanizmem otwierającym przepustnicę)? Miałem znany problem zbyt niskich obrotów (po dodaniu gazu spadały do ok 200 potem powoli wracały lub nie do odpowiedniego poziomu). Wyczyściłem przepustnicę oraz silniczek biegu jałowego. Zresetowałem komputer (13 bezpiecznik wentylatory itd). W efekcie po rozgrzaniu silnika obroty utrzymują się na poziomie 1500 rpm. I teraz jak odłączę czujnik, o który pytam obroty spadają do właściwych. Dziś przejechałem 10 km na próbę i wszystko jest ok. Nie wyskakuje mi check engine itd. Czy ktoś wie za co ten czujnik odpowiada i jakie są konsekwencje jego odłączenia?
#2
Napisano 11:56, 06.05.2011
Manifold Absolute Pressure Sensor
mierzy podciśnienie w kolektorze ssącym
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:06, 06.05.2011
#4
Napisano 13:13, 06.05.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:27, 09.05.2011
[ Dodano: 2011-05-13, 09:13 ]
Albo ja źle rozumiem ten rysunek albo mój czujnik jest inny. Ja mam wtyczkę 3 pinową taką jak w poniższej aukcji. I nie mam zbytnio pomysłu między, którymi pinami to mierzyć.
http://moto.allegro....1580482370.html
[ Dodano: 2011-05-19, 15:24 ]
Moje niedopatrzenie. Źle zinterpretowałem jednak ten opis. Myślałem, że trzeba mierzyć to w samym czujniku, a tu chodzi o sterownik. Tak czy siak zmierzyłem. Napięcie między tymi pinami to ok 4,85 więc zgodnie z instrukcją czujnik do wymiany. Ale dziwi mnie pewna kwestia. Jak można określić czy ten map sensor jest walnięty mierząc napięcie między pinami sterownika w przypadku gdy sam czujnik jest odłączony?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych