Skocz do zawartości


RODO w HAKP

brak iskry...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:33, 05.05.2011

Sprawa wygląda następująco:

Auto jechało i nagle buuu stracił moc i zgasł...bla bla bla....

Kręci rozrusznikiem , czuć benzyną.

przez cały tydzień zmagałem się z tym.... wymieniłem : moduł zapłonu (zapłonnik), cewki (kupiłem 2 różne firmy tańsza i droższa), kopułka i palec (jakaś japońska firma)

Aku naładowany, paliwa pół zbiornika

Check Engine sie zapala i gaśnie (normalnie)

Po wymianach tak jak było tak jest. Czy w aparacie są jeszcze jakieś części które mogłyby nawalić ?
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:44, 05.05.2011

Miałem kiedyś podobną przygodę ale mi się komp spalił i troszkę zaśmierdziało w kabinie.
  • 0

#3 nitro666

nitro666
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 05.05.2011

ja mialem to samo dwa razy i dwa razy wymienilem aparat zaplonowy aco 95r


zalerzy tez czy te bebechy w aparacie wymieniles odrazu wszystkie czy pokolei bo modul moze uszkodzic cewke a cewka modul i tak mozna w kulko
  • 0

NiTrO


#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:59, 05.05.2011

Kolega nitro666 może mieć rację to może być aparat zapłonowy.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:04, 05.05.2011

nitro666, zacząłem wymieniać od modułu
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:24, 06.05.2011

nitro666, zacząłem wymieniać od modułu


dla pewności wymień cały aparat

sprawdziłeś, czy pasek rozrządu się nie urwał?
  • 0
AK

#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 06.05.2011

Miałem podobną sytuacje. 2 mechaników-elektroników łamało sobie głowę nad tym problemem przez tydzień. Spaliły sie 3 moduły i 2 cewki zanim rozwiązali problem. Najłatwiej i pewniej jest wymienić cały aparat, bo inaczej to jest tak jak oni powiedzieli: "szukanie kwadratowych jaj".
Okazało się, że nie było w aparacie twardej masy, i na stole aparat działał w 100% ale jak tylko kręcił sie na silniku to moduł, albo cewkę trafiało.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq