Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spadek mocy w ATR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:02, 05.05.2011

Panowie moze macie jakies pomysly co moze sie dziac w ATRze... auto z dołu idzie w miare normalnie aczkolwiek obroty ida wolniej niz zwykle, na zimnym troche skacze tzn. ma takie bardzo krotkie i malo odczuwalne spadki mocy a po przekroczeniu "magicznych" 5800 rpm gdzie v-tec powinien chodzic silnik nagle zaczyna bardzo glosno pracowac (dolot, wydech, nie wiem.. generalnie za glosno) no i niestety nie jadzie :-/ Jak na trasie jechalem to przy 180km/h mniej wiecej Vtec zaczyna pracowac i zamiast przyspieszyc auto odczuwalnie slabnie i bardzo wolno przyspiesza?? jak macie jakies pomysly to piszcie. Pozdrawiam
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:06, 05.05.2011

chceck sie nie pali?
vtec się nie załącza
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:13, 05.05.2011

nic sie nie pali, silnik chodzi rowno na wolnych obrotach i jeszcze spalanie spadło ;-) ... wszystko cacy tylko nie ma kopa co mnie straszliwie wk.... denerwuje
  • 0

#4 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:25, 05.05.2011

filtr paliwa wymieniony? Najlepiej i powietrza.
Może świece?

Jak check się nie pali to dziwne, sprawdź czy przy zapalaniu sie zapala na chwile, może żarówka poszła?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:31, 05.05.2011

silnik jest 1000km po wymianie wszystkich plynow, filtrow, kpl rozrzadu. Lampka jest ok bo przy przekreconym zaplonie sie pali po zapaleniu gasnie.
  • 0

#6 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 05.05.2011

Sprawdź kompresje.
Nic innego mi nie przychodzi do głowy
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:39, 05.05.2011

1000km mówisz, to może ktoś sknocił rozrząd?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:39, 05.05.2011

Wg Romiego kompreche trzymal bardzo dobrze wrecz idealnie :/
  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:41, 05.05.2011

to u romiego robiłeś? to jedź niech ogarnie co jest powodem spadku mocy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:46, 05.05.2011

generalnie nie daje sie nikomu dotykac do niego oprocz Romiego.... taki jest plan ale dopiero w przyszlym tygodniu. Mialem nadzieje ze jakos dojdziemy co to moze byc bo chcialbym wiedziec ile musze $$ szykowac :j
  • 0

#11 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 05.05.2011

no nic Ci na sucho nie wymyślimy

zdaj relację po usunięciu usterki
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#12 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 05.05.2011

A może kat się zasmarkał i EG nie maja takiego przepływu jak trzeba, zwłaszcza w górnym zakresie rpm.
Tylko czy wtedy nie powinno wywalic helikoptera :roll:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#13 otis

otis
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:223
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ładne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 05.05.2011

Ja nieśmiało obstawiam przestawiony rozrząd o jeden ząbek lub popsuty zawór przez co Vtec się nie załącza i zalewa silnik.

Pozdrawiam.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:16, 05.05.2011

no zobaczymy. Jezeli to cos z wydechem to tylko +... przyspieszy wymiane :-D i bedzie kwasik :mrgreen: gorzej jak to cos grubszego... ale to juz Romi sie bedzie martwil ;-) jak sie naprawi to napisze co i jak. Nie straszcie mnie z tym rozrzadem :shock:
  • 0

#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:21, 05.05.2011

coś jest chyba nie tak z mieszanką paliwową jak zauważyłeś, może TPS a może sonda lambda ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq