XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujniki ABS
#16
Napisano 18:12, 11.05.2011
#17
Napisano 19:35, 11.05.2011
Parę postów wyżej wszystko opisałem-problem z wyjęciem używanego zawsze będzie.I stad moje pytanie co do wyciagania: jakie jest jego mocowanie w piascie??
#18
Napisano 20:00, 11.05.2011
#19
Napisano 20:52, 11.05.2011
Czujnika w żaden sposób nie da się przekręcić.On jest przykręcany na jedną śrubę.Jeżeli uda się odkręcić śrubę to można przystąpić do delikatnego wybijania.Niestety nie jest to proste,gdyż czujnik jest połączony z piastą poprzez syf,rdzę itp (dlatego mówiłem o namaczaniu czujnika i piasty).Wyjęcie czujnika z piasty na samochodzie to już mistrzostwo świata i udaje się to powiedzmy 1/10.Ale nadal nie jestem pewien czy najpierw musze go przekrecac i pozniej wybijac, czy od razu wybijac delikatnie od srodka. Nie wiem czy jest tam jakos zablokowany, czy trzyma go tylko sruba od zewnatrz??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych