Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Błąd 23 czujnik spalania stukowego !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:15, 27.04.2011

Witam. Jeżeli taki temat już był, to przepraszam.
Chodzi mi o czujnik spalania stukowego. Od paru dni zaczął mi się zapalać check, i auto jest słabsze, szarpie na wolnych ( tak jak by był źle zapłon ustawiony ) i nie wkręca się jak należy. Wywołałem kody i check wyświecił mi ten właśnie czujnik. Pytanie moje brzmi:
Czy jak go wymienię, to obroty będą normalne i moc wróci ? Wymieniać od razu na nowy czy szukać przerwanych kabelków i innych rzeczy ?
  • 0

#2 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:55, 28.04.2011

u mnie był ten sam problem dokładnie, zamówiłem za 220zł na allegro nowy i wszystko wróciło do normy. Objawy takie same.
  • 0

#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:28, 28.04.2011

tak po wymianie stukowego zrób reset kompa bezpiecznikiem i obroty wrócą do normy. 220 zł to dobra cena jak za nowy.
ale ktoś sprzedaje po 205
http://allegro.pl/cz...1570806935.html
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:24, 08.05.2011

Czujnik wymieniony, reset zrobiony, check przestał się świecić, lepiej wkręca się na obroty z dołu, ale drgania silnika pozostały.

Pozdrawiam
  • 0

#5 Roni0127

Roni0127
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:03, 14.05.2011

Witam! Od pewnego czasu i u mnie obserwuję podobne objawy bez świecącej się kontrolki check engine tzn: znaczne przymulenie silnika w dolnym zakresie obrotów (przy +\- 1500 rpm i wciśnięciu gazu do dechy na 2 biegu samochód długo "się zastanawia" czy się rozpędzać), drgania na biegu jałowym i coś co denerwuje mnie najbardziej, nierównomierne i stosunkowo powolne wkręcanie się na obroty w przedziale od ok. 2000 do 4000 obrotów a co za tym idzie mniej lub czasem bardziej odczuwalne szarpanie. A najdziwniejsze jest to że czasem po odpaleniu silnik chodzi płynnie i ciszej co od razu przekłada się na lepszą dynamikę i elastyczność. Wymieniłem już świece a teraz zbierałem się do czyszczenie przepustnicy. Nastawiłem się na wymianę przewodów o które pytałem już w innym dziale forum ale "zwiedzając" forum i dział "silniki" natrafiłem na wypowiedzi forumowiczów którzy ze swoimi Accordami mieli taki problem jak ja teraz i moją uwagę przykuł czujnik spalania stukowego. Po porównaniu objawów przedstawionych przez forumowiczów i swoich uznałem że pewnie trzeba zainwestować w ten czujnik i być może inne"operacje" nie będą potrzebne. Wyczytałem już informację gdzie szukać tego czujnika, i mniej więcej jak go wykręcić i na co uważać przy demontażu ale jest jeszcze (kilka postów wyżej) mowa o resecie komputera po wymianie tego czujnika. Czy możecie mi zdradzić taką, :mrgreen: błachą zapewne dla Was, informację jak albo raczej który bezpiecznik wyciągnąć aby zrobić ten reset? Jak zwykle z góry dziękuję za pomoc :-)
  • 0

#6 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:45, 14.05.2011

nie pamiętam jak teraz wygląda wnętrze skrzynki bezpieczników pod chowkiem pasażera - z tego co pamiętam 3 od pawej środkowy rząd 7 amperowy - a tak ogólnie to najłatwiej odłączyć klemy od akumulatora na chwile :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq