Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pomóżcie ogarnąć silnik


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:13, 14.02.2009

Chciałem zasięgnąć porady gdyż przez długi czas dochodziłem do tego co się u mnie pod maską działo zanim Hanka dostała się do mnie. Wiem już że ktoś złożył Mini-mi z dwóch części f22b5 (dół) i f22b1 (góra). Ktoś wsadził głowicę od v-teca do mojego silnika ale nie zakończył tego pełnym podłączeniem i w związku z tym silnik ma duży ubytek mocy. W serii powinienem mieć założoną głowicę 16 valve. Rodzi się pytanie co teraz robić? Czy wystarczy wymienić komputer na taki który by włączał v-tec skoro już jest taki zamontowany? Czy lepiej iść w takim wypadku w serięi kupować głowicę aby silnik był w całości f22b5? Czy ktoś może mi sensownie doradzić chciałbym to zrobić w jak najsensowniejszy sposób i żeby ten silnik miał te swoje 150 KM. Domyślam się że pewnie komputer to tańsze wyjście niż kupno głowicy.

Proszę o sensowne porady

Pozdrawiam

Dla chętnych odsyłam do wątku gdzie sprawa była wałkowana:
strefa honda accord
i
civic klub polska

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:03, 15.02.2009

wydaje mi się że powinieneś założyć wątek na hondatech.pl, siedzą tam ludzie którzy takimi mini-me i swpaami zajmują się na codzień i powinni coś doradzić

p.s. link nie działa

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:23, 15.02.2009

na hondatech napisz do patern

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:41, 16.02.2009

dziękówa piotro
założyłem temat na hondatech
poniżej link do niego jak ktoś był zaintersowany:

hondatech

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:19, 16.02.2009

spoks, obyś uzyskał sensowne odpowiedzi :-P




IPB Skin By Virteq