Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Silnik gaśnie po chwili pracy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawle520

pawle520
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:kutno obidówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:cc7
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:31, 06.04.2011

Panowie co jest grane?. Silnik zapala i po 20-30 sek gaśnie. Dzieje się to zarówno na gazie i benzynie i nie wiem od czego zacząć. Odpięcie akumulatora nic nie daje.Czy walnięty akumulator\ bo od tego się zaczęło \ mógł być tego przyczyną. To jak gdyby wzrost temperatury silnika rozłaczało prąd.Gdy zapali popracuje na wolnych obrotach ,zgaśnie,brak iskry, trochę postoi i znów zapali.
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 16:22, 06.04.2011

Umierające wtryski kolego takie są objawy. Czy nie masz tak że na zimnym od razu pali a na ciepłym odpalasz i gaśnie po chwili ? i tak kilka razy dopiero jak ostygnie po 5-10 min pali znowu?
  • 0

#3 przemeq

przemeq
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 06.04.2011

Zrób to http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html i sprawdź ewentualne błędy .
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:55, 07.04.2011

Gdy zapali popracuje na wolnych obrotach ,zgaśnie,brak iskry, trochę postoi i znów zapali.

brak iskry jak sprawdziłeś bo iskrę odcina immo ale jak gaśnie kluczyk to OK jest... spróbuj odkręcić korek od paliwa i zapalić na Pb
  • 0

#5 pawle520

pawle520
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:kutno obidówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:cc7
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 07.04.2011

Dzisiaj robię samodiagnostykę, zobaczymy. Nie mam immobilaizera w aucie. Testuję zapalanie tylko na pb ,a instalke gazu mam 2gen. Więc na gazie powinien nie gasnąć z powodu braku zasilania lub przerw w dopływie paliwa. Myślę że musze szukać przyczyny w elektryce . Nim całkiem zaczeła hania szaleć to uszkodziła radio, i jeden z przewodów dochodzących do aparatu zapłonowego. I iiiii, wystukało na samodiag 1 długi i 5 krótkich co rozumiem jako 15 tj. awaria przerywacza. Czy się mylę? .Przerywacz jest w aparacie zapłonowym?.A czy przerywacz to inaczej moduł?,bo tak ja to rozumiem.
:?:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq