XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
skrzynia automatyczna
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:31, 30.03.2011
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:42, 30.03.2011
#3
Napisano 19:59, 30.03.2011
#4
Napisano 07:00, 31.03.2011
#5
Napisano 09:11, 31.03.2011
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#6
Napisano 09:18, 31.03.2011
Bo gadanie ludzi to wiesz co.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 10:02, 31.03.2011
#8
Napisano 10:15, 31.03.2011
nie proszę o przytaczanie linków do konkretnych postów z dziesiątków forów (bo i tak nie wiele są warte),
tylko o choćby zrzut ekranu z instrukcji np Hondy Accord VIIg.
Pewnie taką masz, jako klubowicz.
Bo ja napiszę, że wrzucanie na N na światłach niczemu nie szkodzi. Bo w W124 od 150kkm tak robię, a skrzynia chodzi jak złoto.
Auto ma prawie 300kkm przebiegu. Więc skoro nie pisze w instrukcji, że zabronione, to dozwolone.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 10:41, 31.03.2011
Instrukcje mam nawet 3, jako właściciel dwóch VII i nie ma tam oczywiście nic na ten temat, nie zapominaj jednak, że instrukcja jest dla normalnego zjadacza chleba, którego nie interesuje dlaczego samochód jedzie, ważne, że to robi. Instrukcja dopuszcza również tylko jeden olej do skrzyni, a wiemy, że są zamienniki. Poza tym mówimy o wypowiedziach mechaników zajmujących się tylko i wyłącznie ASB i mów co chcesz ale chociażby zez względu na skomplikowanie urządzenia jakim jest asb, nie traktuję tego w kategoriach szamaństwa i kowalstwa, bo do tego tematu trzeba jednak coś wiedzieć.
Z resztą, nikomu niczego nie narzucam, każdy traktuje swoją skrzynię jak chce. Dla mnie, to co napisałem ma sens i dlatego staram się nie używać N jeśli nie muszę i nie cierpię dyskomfortu z tego powodu. Na światłach jak mi się nie chce wrzucam P i mam w ogóle święty spokój.
#10
Napisano 10:50, 31.03.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 11:17, 31.03.2011
pozycja N
pozycja D dla 1 biegu
pozycja P
Zasadniczych różnic pomiędzy N a P jak dla mnie nie ma (jestem laikiem). Nie wiem czy te schematy są podstawą do dalszej dyskusji, nie wiem czy ujęte tu sprzęgła i akumulatory to wszystkie części smarowane. Niech wypowie się ktoś mądrzejszy.
#12
Napisano 12:47, 31.03.2011
ale
że instrukcja jest dla normalnego zjadacza chleba
mimo wszystko gdyby istniały w/w zalecenia (co do N, P i D) to myślę że byłoby to w instrukcji dla zwykłego śmiertelnika.
Przecież producentowi auta zależy w pewnym stopniu by samochód był sprawny, bo koszty napraw gwarancyjnych ponosi on.
Ale to już zaczyna ocierać się o demagogię i teorie spiskowe, jeśli ktoś by stwierdził że specjalnie tego nie piszą.
Niech wypowie się ktoś mądrzejszy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 20:47, 31.03.2011
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#14
Napisano 21:23, 31.03.2011
że N należy używać przy krótkich postojach
ślicznie
czyli te krótkie postoje to można rozumieć jako postój na światłach, zgodzicie się?
nie mam skanera wiec napiszę
możesz zrobić zdjęcie, ale łatwe do weryfikacji więc ja Ci wierzę,
Gdzieś spotkałem się nawet ze stwierdzeniem, że gdyby ludzie nie używali N, mechanicy od automatów nie mieliby co robić.
a to pewnie powiedzieli mechanicy od skrzyń, żeby właśnie mieli co robić
czyli już można obalić kolejny urban legend mówiący o zakazie/niezdrowości używania N
dzięki unpredictable, dobrze że to wyjaśniłeś
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 07:07, 01.04.2011
a to pewnie powiedzieli mechanicy od skrzyń, żeby właśnie mieli co robić
Gdyby było jak mówisz, raczej zależałoby im na tym aby nie wyprowadzać ludzi z błędu, prawda?
Dalszą dyskusję odpuszczam ze względu na brak merytorycznych argumentów, zarówno za jak i przeciw.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych