Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Za niskie obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:30, 26.03.2011

Mam problem z obrotami,mianowicie gdy auto się nagrzeję ma 630obr.
Co może być przyczyną? świece nowe i zawory ustawione. Proszę o pomoc
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:32, 26.03.2011

Naros22, z tego co mi wiadomo to 650 jest ok, a jak wlaczysz swiatla to sie podnosza na jakies 900? bo z tego co wiem wszyscy tak maja.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 26.03.2011

Nie.nawet jak dodaję gazu tak gwałtownie czuć coś takiego jakby świece już były zużyte,czuć także delikatne drgania,świece irydowe,napewno dobre. Nie można w jakiś sposób zwiększyć obrotów na 710? są takie momenty że auto ma takie obroty-wtedy pracuję idealnie...obstawiałem cewki ale sam nie wiem.. auto potrafi delikatnie parkotać czasami,gdy stoję przy wydechu czuć nie równą pracę czasami. Check się nie świeci.
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:57, 26.03.2011

Naros22, a kiedy regulowales zawory? dzieje sie tak i na benzynie i na gazie?
  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:04, 26.03.2011

Jak pisze Blackfly wyreguluj zawory jeśli z nimi nie robiłeś. Do sprawdzenia świece, możesz wyczyścić przepustnicę, krokowy przy okazji
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:12, 26.03.2011

dziś regulowałem,ssące 0.15 wydechowe 0.20 silniczek chodzi cichutko,świece nowe, na lpg i na pb jest identycznie. Auto ma przejechane 70tyś więc przepustnica powinna być ok. A cewki mogą odpowiadać za niskie obroty?
  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:21, 26.03.2011

Tymi niskimi bym się nie przejmował jak są stabilne. Jak nie, to cewki mogą być przyczyną
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:24, 26.03.2011

accord034, u nas nie ma krokowca.

a co do zaworow to sprawdz czy masz na pewno dobrze wyregulowane mi regulowali w aso zrobili troche za ciasno no i silnik chodzil rowniotko i w pewnym momencie dalo sie wyczuc ze tak leciutko nim szarpnelo, tak to objaw bym nie zauwazyl gdyby nie to ze jakis slabszy byl i raz mi zafalowaly obroty ale to pewnie koniec zywotnosci swiec byl u mnie.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 26.03.2011

W poniedziałek zamontuję drugie cewki i sprawdzę. Wymienię jeszcze filtru może to coś da..Dzięki za pomoc. pzdr

[ Dodano: 2011-03-26, 21:27 ]
Byłem przy regulacji zaworów,mam sprawdzonego mechanika więc to odpada,tzn regulacja pomogła na tyle że silnik pracuję ciszej
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:02, 26.03.2011

Kolego, a skąd masz dane dot luzów ? Wg. Autodaty wlotowe mają mieć 0,21-0,25mm a na wydechu 0,25-0,29mm. Jeśli masz ustawione tak jak piszesz to jest cholernie ciasno. Jak się rozgrzeje silnik to pewnie się podpierają i nie zamykają całkowicie- tym bardziej, że jeśli masz LPG to powinny być w górnym przedziale tolerancji bo pracuja w wyższej temp i rozszerzalność cieplna powoduje jeszcze większe zmniejszenie luzu.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:06, 26.03.2011

ogolnie mowia ze w hondzie lepiej jak sa nieco luzniejsze niz za ciasne wiec szybciutko do poprawy.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:43, 26.03.2011

No to ładnie,ktoś mnie oszukał bo zapewniał że ma być 0,15 na 0.20... Ale przed ustawieniem także miałem ten sam problem
  • 0

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:06, 26.03.2011

Naros22, bo moze tez byly za ciasno albo duzo za luzno, wyreguluj dobrze zawory i wtedy napisz co i jak bo narazie to mozna tylko gdybac. a filtr powietrza, oleju jak i sam olej kiedy zmieniales?
  • 0

#14 Hary4484

Hary4484
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Zbąszynek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 27.03.2011

A nie poluzowała Ci się śrubka pod maską? Tam przy cięgnie linki gazu?
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:27, 27.03.2011

Ja mam identyczny problem.
Zakupiłem nowe świece i kable NGK i problem znikną w 70%.
Troche jeszcze czuć te drgania.
A obroty masz ok,tak mają być.
Jutro oddaje Hondzie na klocki to poproszę o wyregulowanie zaworów,może faktycznie są za ciasno ustawione.
Napisze coś jak ją odbiorę.
Pozdr. :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq