Skocz do zawartości


RODO w HAKP

nawiew powietrza IV gen


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:23, 21.03.2011

Panowie mam problem z bardzo słabym nawiewem powietrza w swoim ACC, jak jest deszcz i zaparują szyby to jest tragedia... A poza tym lato sie zbliża, klima pięknie chłodzi, ale co z tego jak nadmuch powietrza jest słaby :/ potencjometr chyba działa prawidłobo bo regulacja jest (od kiepskich, przez nijakie do słabych) wiatrak dość głośno chodzi i lubi sie zawiesić, wtedy bez klepki od dołu nie ruszy :P Podpowiedzcie prosze jak sie za to zabrać... z góry dzięki
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:07, 21.03.2011

Pierwsza rzecz to przychodzi mi do glowy filtr antypylkowy czy sprawdzales ? Kiedys w fordzie mialem tak zalepiony ,ze objawy byly podobne. Moze go poprostu wyciagnij dla sprawdzenia i wlacz nadmuch bez niego ,sprawdzisz czy jest roznica ,jesli jest to juz wiadomo gdzie jest przyczyna a jesli nie to trzeba szukac dalej.
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:12, 21.03.2011

Nie wiem czy IV ma filtr ale V nie ma :)
Jeśli się zawiesza wentylator, to proponuję go wyciągnąć, sprawdzić stan szczotek wentylatora i czy się nie zaciera na łożyskach.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:14, 21.03.2011

filtra brak... co do wiatraka to już sie boje ile z tym będzie roboty :-? ale wiem, że chyba mnie to nie ominie... a gdyby ktoś znam miejsce na śląsku gdzie sie tym zajmują to chętnie wysłucham podpowiedzi bo jechać do ASO mi sie nie uśmiecha...
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 16:35, 22.03.2011

Wiatrak wyciągniesz po wyjęciu schowka.
2 śruby od schowka, wyjąć go i masz dostęp do wiatraka. Tam bodajże 3 śrubki i kostka z kablami i jest na wierzchu.

Bez problemu sobie poradzisz.
A jak nie będziesz wiedział jak się zabrać za szczotki, to podjedź do punktu gdzie naprawiają alternatory, rozruszniki i tam bez problemu coś dobierzesz.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:37, 22.03.2011

dziękuje wszystkim bardzo serdecznie, jutro myśle sie za to wziąć jeśli pogoda dopisze ;)

Zrobione, ale jak ktoś myśli, że to dwie śrubki, pyk pyk i po sprawie to jest w dużym błędzie :k
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq