XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Diesel - Modyfikacje silnika
#1
Napisano 11:02, 21.03.2011
#2
Napisano 11:05, 21.03.2011
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#3
Napisano 11:20, 21.03.2011
#4
Napisano 19:36, 21.03.2011
#5
#6
Napisano 19:56, 21.03.2011
mialem 167 KM i 385 momentu za kwote 1,200 pln
sprzeglo padlo po okolo 6 tysiacach
pzdr
#7
Napisano 20:23, 21.03.2011
#8
Napisano 20:24, 21.03.2011
#9
Napisano 20:25, 21.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 22:58, 21.03.2011
A powiedz kolego ile mniej/więcej miałeś przebiegu podczas wgrywania programu, bo ja kupilem auto z przebiegiem 170k, teraz mam 182 i już ślizga (nie robiłem nawet modyfikacji). Nasze Hanki wytrzymują podobno 170-200k w zależności od jazdy. Wg mnie program nie zajechał Ci sprzęgła tylko je dobił.
Kolego, przy 50tys. juz sie slizga niektorym
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:17, 21.03.2011
Generalnie w każdym to samo chip -> FMIC -> układ wydechowy.
Po pierwszym przesadzonym pada sprzęgło (możliwe, że uwydatnia się zjechanie docisku)
Ja się zabieram od d.py strony, a w sumie od środka.
A potem jak będę miał kase na nowe sprzęgło, chip to robię na raz obydwie rzeczy (bo sprzęgło się juz zaczyna
ślizgac - 175kkm) i wtedy będę miał porównanie, jak od nowości idzie.
W każdym bądź razie każdy mod powyżej 1000zł.
Chyba, że jakiś magnetyzer
#12
Napisano 23:19, 21.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:32, 21.03.2011
Generalnie żałuję, że nie wziąłem Hanny na hamowanie wcześniej, bo oczywiście wiem, że nie będzie po FMIC Bóg wie
jakiego przyrostu, bo nie o to chodzi, ale jak się wczytywałem to w TDIku jakimś 150KM był przyrost ponad ponad 10KM jakoś
i z czystej ciekawości, ale człowiek najpierw robi, potem myśli
Odbiorę w środę, to może coś pod stopą wyczuje
No i niestety nie ma wygranej bez ofiar - w zderzaku będę miał jakąś wiejską siateczkę, bo na razie nie mam pomysłu
co tam zamieścic
btw, może kogoś zainteresuje taka opcja: http://www.civinfo.c...r-ctdi-fk3.html
Moim zdaniem całkiem ciekawe
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych