Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Diesel - Modyfikacje silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarutis

Jarutis
  • Forumowicz
  • 195 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 21.03.2011

Jak w temacie, szukałem tematu ale nie znalazlem, może przeoczyłem, nie zagłębiałem sie w tajniki modyfikacji diesla ale moze ktos poleci cos konkretnego, nie drogiego choc to moze zabrzmiec smiesznie, co mozna zrobic przy moim dieselku zeby zwiekszyc jego moc, interesuje mnie tak dołożenie minimum z 20KM a wiecej to zalezy jak bedzie z $$$ ale wszelkie propozycje mile widziane, moze inni posiadacze klekotów też skorzystaja na tym temacie:)
  • 0

#2 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 21.03.2011

Lepiej nie rób nic. Za słabe sprzegło jest na jakiekolwiek modyfikacje.
  • 0

#3 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:20, 21.03.2011

Jarutis Jedyne co możesz zrobić to program (chip). Zrób to w konkretnej firmie z hamownią! Nie przesadzaj z momentem bo zajedziesz sprzęgło. Wyciągniesz ze 140KM tak max 170/175KM. To już i tak za wiele na sprzęgło w I-CTDI. Docisk jest słabym punktem tuningu naszego diesla. Jeśli Pan Radzikowski ze sprzegła.com wymyśli coś w temacie wzmocnienia docisku to można się bawić dalej. Kolejnym oporem bedzie mini intercooler, więc przy modyfikacjach może byś cieplutko w dolocie ale za ok 1000 mozna zrobić IC frontowy. Turbo duże więc da radę ale............ Ten pieprzony docisk. :k
  • 0

#4 Jarutis

Jarutis
  • Forumowicz
  • 195 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 21.03.2011

no ja chce tak 160-180 osiagnac jak mowicie ze slabo ze sprzeglem to moze byc te 170 nawet tylko jakie koszty mniej wiecej chipu, jakbym robił to pewnie gdzies w Krakowie
  • 0

#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:40, 21.03.2011

w krakowie to będziesz miał popularnego v-techa
http://vtech.pl/ceny
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 kubihondka

kubihondka
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Świątniki górne
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Touring
  • KM:255
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 21.03.2011

ja 2,3 lata temu robilem w v-techu na biezanowskiej w krakowie
mialem 167 KM i 385 momentu za kwote 1,200 pln
sprzeglo padlo po okolo 6 tysiacach
pzdr
  • 0

#7 Jarutis

Jarutis
  • Forumowicz
  • 195 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 21.03.2011

oj to nie dobrze ze tak szybko, a co do sprzegla jakby mi juz padlo odpukac:P to oem czy jakies exedy lub innej firmy ? jak z cenami oem i jakimis innymi ktos moze wie?
  • 0

#8 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:24, 21.03.2011

A powiedz kolego ile mniej/więcej miałeś przebiegu podczas wgrywania programu, bo ja kupilem auto z przebiegiem 170k, teraz mam 182 i już ślizga (nie robiłem nawet modyfikacji). Nasze Hanki wytrzymują podobno 170-200k w zależności od jazdy. Wg mnie program nie zajechał Ci sprzęgła tylko je dobił. :mrgreen:
  • 0

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:25, 21.03.2011

Jarutis, w dziale odnośnie układu napędowego znajdziesz odpowiedź. Nie piszmy tu o tym samym.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 21.03.2011

A powiedz kolego ile mniej/więcej miałeś przebiegu podczas wgrywania programu, bo ja kupilem auto z przebiegiem 170k, teraz mam 182 i już ślizga (nie robiłem nawet modyfikacji). Nasze Hanki wytrzymują podobno 170-200k w zależności od jazdy. Wg mnie program nie zajechał Ci sprzęgła tylko je dobił. :mrgreen:


Kolego, przy 50tys. juz sie slizga niektorym :mrgreen:
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:17, 21.03.2011

Sporo już w temacie jest na forum napisane i to po 3ch działach rozrzucone, poszukaj.
Generalnie w każdym to samo chip -> FMIC -> układ wydechowy.
Po pierwszym przesadzonym pada sprzęgło (możliwe, że uwydatnia się zjechanie docisku)
Ja się zabieram od d.py strony, a w sumie od środka.
A potem jak będę miał kase na nowe sprzęgło, chip to robię na raz obydwie rzeczy (bo sprzęgło się juz zaczyna
ślizgac - 175kkm) i wtedy będę miał porównanie, jak od nowości idzie.
W każdym bądź razie każdy mod powyżej 1000zł.
Chyba, że jakiś magnetyzer :mrgreen:
  • 0

#12 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:19, 21.03.2011

BBH, wg mnie zbierasz sie jak najbardziej od dobrej strony, najpierw FMIC, potem program, bo wiadomo co można ukręcić.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:32, 21.03.2011

Mikołaj, też myślę, że od dobrej, ale patrząc jak inni robią, to śmiało mogę to nazwac od takiej strony jak nazwałem ;-)
Generalnie żałuję, że nie wziąłem Hanny na hamowanie wcześniej, bo oczywiście wiem, że nie będzie po FMIC Bóg wie
jakiego przyrostu, bo nie o to chodzi, ale jak się wczytywałem to w TDIku jakimś 150KM był przyrost ponad ponad 10KM jakoś
i z czystej ciekawości, ale człowiek najpierw robi, potem myśli :roll: :lol:
Odbiorę w środę, to może coś pod stopą wyczuje :lol: :lol: :lol:

No i niestety nie ma wygranej bez ofiar - w zderzaku będę miał jakąś wiejską siateczkę, bo na razie nie mam pomysłu
co tam zamieścic :roll:

btw, może kogoś zainteresuje taka opcja: http://www.civinfo.c...r-ctdi-fk3.html
Moim zdaniem całkiem ciekawe ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq