Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

sprężyny obniżające lesjoforsab


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 12.03.2011

Witam.
Poproszę o opinię użytkowników tych sprężyn.
Chciałem eibacha, ale znajomy z warsztatu zaproponował sprężyny lesjoforsab, które może wyrwać po okazyjnej cenie (ok. 300 PLN za komplet). Twierdzi, że są porównywalne jakościowo i komfortowo.
Przejrzałem neta, ale większość informacji o tym producencie pochodzi ze sklepów.
Natknąłem się an parę negatywnych opinii na forach moto wskazujących, że te sprężyny siadają po pół roku.

Pytania:
1. jak jest z komfortem?
2. o ile w rzeczywistości auto idzie w dół?
3. jak jest z tym opadaniem?
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1,811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 12.03.2011

Hmmm nie wiem jak się ma opinia zwykłych sprężyn do tych o które pytasz ale jak kiedyś szukałem info na temat sprężyn to właśnie lesjoforsa polecali ludzie. Także firma nie jest zła. No ale powtarzam nie wiem jak z tymi do obniżenia.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:12, 12.03.2011

Kumpel miał Lesjoforsy u siebie w Prelude. Wtedy twierdził, że trochę za twarde. Potem je zmienił, chyba na Eibacha. I jak zaczął już mocno furą jeździć, to żałował że zmienił i nie pozostał na Lesjoforsach, bo Eibachy były za miękkie.

Ja się z negatywną opinią wobec tych sprężyn nie spotkałem ;-)
  • 0

#4 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 12.03.2011

ehhh, cos mi tu nie pasuje.
Przejrzałem katalogi i lesjoforsab nie ma sprężyn obniżających do CD7. Eibech też podobno już jakiś czas nie produkuje do tego modelu :/
Zostaje tylko Vogtland, h&r i koni.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:26, 13.03.2011

Polecam również firmę Weitec - upalam już na tych sprężynach 2 lata.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:28, 28.06.2011

Witam planuje moja cl9 obnizyc najlepiej o jakies 30mm poradzcie mi na co mam zwröcic uwage jaka amerke wybrac itd robie to po raz pierwszy a wiec niechcialbym zlego wyboru dokonac.
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:32, 28.06.2011

piotroszka, a chcesz to miec zrobione dobrze czy tylko nizej? jak dobrze to szukaj gwintu, ewentualnie kompletnego zawiasu np koni sport albo bilstein i sprezyny eibach.

a jak tylko w dol to sprezyny eibach.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:48, 28.06.2011

Wiesz co nie mam poröwnania bo nigdy nie obnizalem fury. Wiem jedno poprzednio jezdzilem Fordem Cougerem a teraz Accordem i jest mi troche za miekko i za wysoko. Ale nie wiem jaka byla by röznica cenowa pomiedzy zwyklym obnizeniem a obnizeniem i utwardzeniem. Poza tym kazdy operuje tylko skrötami zawiasy, gwinty itd moglibyscie mi to chociaz raz wytlumaczy jak laikowi ?Bylbym wdzieczny
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:59, 28.06.2011

to juz Ci tlumacze, zawias to nic innego jak zawiszenie:)

kompletny zawias to sportowe amortyzatory przystosowane do nizszcych sprzezyn i obnizajace sprezyny. (tutaj masz np koni sporty i bilstein b8. roznica jest taka ze koni sporty maja regulacje twardosci a b8 nie). cena za komplet takich amortyzatorow to okolo 2k i dochodza sprezyny (ceny nizej)

gwint to prawie to samo tylko ze mozesz sobie regulowac wysokosc, latem nisko, zima wysoko. dostosowac wg wlasnych potrzebn tak zeby bylo i ladnie i zebys wszedzie ladnie wjechal. (tu jest spory wybor od KW, przez teina po cusco. ceny od 3k do 8-9, drozsze tez sa ale to juz trzeba specjalnie czegos szukac wyjatkowo dobrego). my z Mikołajem mamy teina super streeta z Top mountami (metalowe gorne poduszki) wydaje mi sie to najlepsza opcja bo jest regulacja twardosci jak i wysokosci, a metalowe poduszki dodaja sztywnosci. (jak kupowalismy razem 2szt to cena byla 4.2k za komplet) najtanszy tein to basic za 3300 on ma tylko regulacje wysokosci i poduszki przekladasz ze zwyklego zawieszenia.

kw to beton ale bardzo dobry zawias tylko ze jest w wersji V1 wiec bez regulacji twardosci.

sprezyny obnizajace najtansza opcja. jamexy kosztuja jakos 300zl a eibachy 800. choc te drugie chyba lepsze bo niestety z jamexow w VIIgen ludzie sa srednio zadowoleni.

podsumowujac. bilsteiny/koni + sprezyny to koszt najtanszego gwintu (moze troche taniej wychodzi) a roznica jest spora na kozysc gwintu bo 30mm na lato to za malo a 50 na zime troche za duzo:)
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:48, 28.06.2011

Ok no to mi troche rozjasniles w glowie. Wydaje mi sie ze wezme opcje zmiany samych sprezyn Eibacha bo 4 kafli to raczej nie chcialem wydawac, zbyt czesto zmieniam auta zeby po kilka tausenöw w furmanke klasc. Wydaje mi sie ze te 30mm bedzie juz widoczne ale mam jeszcze jedno pytanie, czy cokolwiek odczuje na twardosci jesli wezme te sprezyny obnizajäce Eibacha?
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:51, 28.06.2011

piotroszka, ja widzialem minimalna roznice nie tyle w samej twardosci co w sprezystosci. szczegolnie na wzniesieniach na serii to acco tak buja ze raz sie ugina zawias, potem unosi i znowu ugina zanim wroci do neutralnego polozenia a tu jest hop i na miejscu. ale do kompletnego zawieszenia to temu bardzo duzo brakuje:)
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:24, 28.06.2011

a optycznie widac te 3cm obnizenia?
  • 0

#13 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 28.06.2011

widac zobacz sobie auto np bartoszwrc i bedziesz mial porownanie do swojego
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:57, 29.06.2011

no widzialem fure bartoszwrc no troszke widac ale nie rzuca sie w oczy nie wiem czy bym sie domyslil gdybym nie wiedzial ze obnizony.Ja tez mam 18tki i w sumie chcialem wam wkleicfotke mojej bryki do oceny ale nie wiem jak naciskajac na img wychodzi okienko z ktörym nie bardzo wiem co zrobic wiem ze nie odpowiednie miejsce na to pytanie ale moze ktos mi da malego tipa to bym wam pokazal czym dysponuje
  • 0

#15 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 29.06.2011

Nawet jak bierzesz upload na imageshack to masz pare linków i juz niektore sa gotowe tzn wystarczy wkleic odpowiedni link i juz bedzie foto widoczne .
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq