Skocz do zawartości


RODO w HAKP

problem przy odpalaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:19, 11.03.2011

Witam,
Mam taki problem z moim accordem, iż czasami nie odpala mi za pierwszym razem(wcześniej zawsze za pierwszym razem), czasem też odpali (dosłownie na sekundę)albo odpali ale chodzi jakby na 3 świecach(stukot i szarpanie silnikiem), po czym go gaszą i zaraz odpala normalnie.
Problem ten pojawia się gdy po przejechaniu kilku kilometrów auto gaszę i próbuje odpalic po 3-6 godzinach, nigdy rano na zimnym silniku oraz niezależnie od temperatury na zewnątrz.
Wymieniłem filtr paliwa, bo komputer pokazał mi błąd (za niska ilość paliwa w listwie paliwowej), ale to nic nie dało(po wymianie nie podłańczałem pod kompa.
Dzięki z góry za wszystkie sugestie..
  • 0

#2 umanek82

umanek82
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin-Urzędów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s-mix
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:23, 11.03.2011

Witam to w końcu jaki masz silnik diesla czy benzynowy ?
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:33, 11.03.2011

2.2 i-ctdi disel 160 tyś. przebiegu
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:50, 11.03.2011

witam. a sprawdzałeś pompę paliwa może jest przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:55, 11.03.2011

ale jak ją sprawić
  • 0

#6 umanek82

umanek82
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin-Urzędów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s-mix
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 11.03.2011

najlepiej sprawdzić ciśnienie tłoczenia paliwa
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:04, 14.03.2011

raczej to nie pompa mam podobną sytuacje i też nie wiem co jest a pompę sprawdzałem.
  • 0

#8 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 15.03.2011

jeśli chodzi o rano to zobacz przy odpalaniu jaki jest dym z tyłu
jeśli bedzie biały to oznacza że jest zapowietrzony.

a jak coś to do kolektora ssącego psiknij mu plaka zwykłego i odpali :mrgreen: ( nie żartuje)

sprawdz świece żarowe i posprawdzaj nadmiary czy gdzieś nie przepuszczaja
  • 0

 


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:11, 15.03.2011

a jak coś to do kolektora ssącego psiknij mu plaka zwykłego i odpali :mrgreen: ( nie żartuje)

Jedna osoba musi kręcić druga psikać.....

mam podobny problem udało odpalić raz tą metodą ...teraz nie już nie odpala
mój problem w ostatnim poście...
http://www.accordklu...=11728&start=15
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:21, 17.03.2011

U mnie skończyło się na regeneracji jednego z wtrysków boscha. Ja chcecie mogę podać na miary w Warszawie gdzie sprawdzenie jednego wtrysku to 50 pln natomiast regeneracja 200 pln i daje gwarancje. Gość siedzi w temacie 15 lat. Także robi to dobrze

[ Dodano: 2011-03-17, 12:24 ]
Uszkodzenie wtrysku polegało na tym, że przelew nie trzymał i zwyczajnie układ się rozpowietrzał.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq