Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze Blueprint


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamikadze

kamikadze
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:warka/frome
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 08.03.2011

Czy ktos ma jakas opinie na temat tych tarcz polecono mi je w sklepie.A musze zmienic na tyle.
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:45, 09.03.2011

Na tył będą ok.
  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:06, 09.03.2011

ja mam je na tyle od ponad pół roku i dają radę ;-)
  • 0

#4 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 10.03.2011

Mialem tarcze takie tarcze z tylu w poprzednim Acco VI gen. I raczej niezbyt dobrze wspominam ale moze to moja wina. Bylo tak: Mechanior powiedzial tarcze + klocki tyl do wymiany, wiec kupilem (tez polecane) Blueprint (klocki niepamietam) Jakies szesc miesiecy pozniej wyjechalem sie pobyczyc na plazy i zostawilem auto na parkingu z zaciagnietym recznym na piec zabkow (jak zwykle) po powrocie oczywiscie tarcze zastalem zardzewiale (norma) ale po zwolnieniu recznego tyl dalej trzymal wiec ruszylem powoli uslyszalem takie gluche pekniecie wszystko puscilo i gites. Jakies trzy miesiace pozniej przy okazji wymiany koncowego tlumika, po zdjeci kola okazalo sie ze na tarczach porobily sie rdzawe wzery, miejsca styku klocka z tarcza OK ale w dwoch miejscach (z jednej strony tarczy) pojawily sie wglebienia/wzery rdzewiejace oczywiscie...
Moze byc to tylko przypadek, ze akurat byl to Blueprint a moze nie...
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:48, 10.03.2011

Miałeś pewnie zapieczone zaciski z tyłu i klocki oczyszczały tarcze z rdzy zamiast hamować a wtedy rdza konsumuje tarcze ... ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 10.03.2011

Pejot Masz racje :ok Zapieczone byly jarzma, czyli zewnetrzna strona (tam gdzie byla rdza) nie pracowala.
No prosze jakto sie wszystko fajnie wyjasnia na forum...
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:05, 10.03.2011

dokładnie tak jak pisze Pejot, zanim zrobiłem tylne zaciski - miałem podobnie ze starszymi tarczami. Po odrestaurowaniu zacisków i jarzm - te tarcze BP naprawdę dobrze się sprawują, a kosztują nie wiele. Biorąc pod uwagę fakt, że w Acco VI tył i tak hamuje tyle co nic - po co przepłacać - ma działać i działa :ok
  • 0

#8 kamikadze

kamikadze
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:warka/frome
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 10.03.2011

Juz po wymianie klocki i tarcze Blueprint.Narazie musza sie dopasowac,pojezdzimy zobaczymy. Niestety ta wymiana byla dosc nieoczekiwana poniewaz poprzedni mechanik-najprawdopodobniej jakis praktykant-zmieniajac klocki(bylo to w listopadzie)dal d... i tylko je zmienil nic nie sprawdzil nic nie wyczyscil.Efekt byl tego taki ze niestety prawie nowe klocki i calkiem dobre tarcze poszly do wymniany bo sie przypalily(klocki dobrze nie odbijaly) to tyle dzieki za opinie. :B
  • 0

#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:20, 11.03.2011

Niestety ta wymiana byla dosc nieoczekiwana poniewaz poprzedni mechanik-najprawdopodobniej jakis praktykant-zmieniajac klocki(bylo to w listopadzie)dal d... i tylko je zmienil nic nie sprawdzil nic nie wyczyscil.Efekt byl tego taki ze niestety prawie nowe klocki i calkiem dobre tarcze poszly do wymniany bo sie przypalily(klocki dobrze nie odbijaly) to tyle dzieki za opinie


skad ja to znam :om: zapłaciłem za taką usługę w jednym z zakładów 700PLN, po czym okazało się że spartolili robotę.....potem zrobiłem to sam własnoręcznie i problemy zniknęły :-/
  • 0

#10 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:56, 19.08.2011

odgrzeje temat, czy ktoś może powiedzieć jak te tarcze sprawują się na przodzie ? Cena jest dość konkurencyjna i ponoć dobrze sie sprzedają.
  • 0

#11 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:24, 19.08.2011

Nie słyszałem narzekania na te tarcze ani od user'ów Accord'ów ani Prelude.

W tej cenie warto je kupić i ostatnio ciężko jest je dostać w hurtowniach bo tak schodzą ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#12 m4yki

m4yki
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 17.09.2011

Ja już zrobiłem kilka tysięcy km na zestawie BP i nie narzekam. Baaa....zadowolony jestem. Mam je na przodzie i na tyle :) Klocki BP to tak naprawdę Kashiyama więc spoko :)
  • 0
My 6th generation Accord:
http://www.accordklu...der=asc&start=0

#13 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 21.09.2011

A u mnie pa pary tyś od wymiany na BP biją jak cholera. Przy schodzeniu z wysokich prędkości mocne drżenie na kierownicy. Dodam że przed wymianą wszystko było ok. Tak, tak..miejsce styku wypolerowane na lustro..wszystko idealnie doczyszczone...dodam jeszcze że przy nierozgrzanych tarczach problemu nie ma. Dopiero po kilku hamowaniach zaczynają bić
  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:32, 21.09.2011

Halski1982, a dobrze je dotarłeś?
  • 0

#15 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 21.09.2011

ja jestem przed zakupem tych tarcz na tył ;) z polecenia kolegi Pejot'a :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq