XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
przegub Accord VI
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:45, 07.03.2011
ostatnio pomogliście mi zdiagnozować przyczynę drgań samochodu w czasie jego rozpędzania. Przyczyną okazał się całkiem spory luz prawego przegubu wewnętrznego. Ponieważ nie można zdobyć zamiennika tej części a cena oryginalnej powala na kolana postanowiłem kupić używaną kompletną półoś i zamontować ją po uprzednim oczyszczeniu obu przegubów i ponownym nałożeniu smaru grafitowego. Mam pytanie: w jaki sposób rozłączyć półoś od skrzyni biegów manualnej? czy może mi ktoś opisać wymianę takiej półosi tak krok po kroku? bardziej chodzi mi o demontaż głównie po stronie przegubu wewnętrznego gdyż w kilku innych modelach samochodów wymieniałem już przeguby zewnętrzne i w hondzie wymiana jest podobna... Z góry dzięki
#2
Napisano 18:57, 07.03.2011
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:30, 07.03.2011
#4
Napisano 20:49, 07.03.2011
A skąd ma wziąć się olej ze skrzyni. czy wieloklin jest równocześnie uszczelnieniem półosi po stronie skrzyni?
Nie chciałbym pisać głupot, ale przed wieloklinem jest powierzchnia szlifowana do której przylega uszczelniacz półosi. Kurcze nie pamiętam jak to tam wyglądało
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:04, 07.03.2011
#6
Napisano 21:07, 07.03.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:20, 07.03.2011
#8
Napisano 06:27, 08.03.2011
oki ale jeśli będę chciał wymienić półoś na używaną nie będę potrzebował dodatkowo tych uszczelniaczy czy zimeringów?
Nie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych