Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Po analizie spalin jest masakra !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:45, 06.03.2011

Witam byłem na analizie spalnic Honda 1.8 V-teC 1999 to wyniki były smutne

Na biegu jałowym:
CO- 0,25
HC 323 !!!!!!!!!!!
O2 1.02
LAMBDA 1.027

przy 2000 tyś /obr
CO -0,59
HC 128 !!!
O2 0,86
LAMBDA 1.017

PALI jak smok i nie ma dynamiki
Tak jakby była mieszanka cały czas bogata i go przelewało paliwem !!

Jutro jadę sprawdzić sondę czy pracuje odpowiednio i co jeszcze mogę sprawdzić ??
  • 0

#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:19, 06.03.2011

Sonda pewnie jedna, katalizator jest czy wywalony?
Ale jeżeli żłopie jak smok to na 90% śpiąca lambda
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#3 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 07.03.2011

Walnieta sonda powinna wywalic check'a
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#4 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 07.03.2011

A zawory kiedy regulowałeś ostatnio ?? ;-)
  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:59, 07.03.2011

Układ zapłonowy?
  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:18, 07.03.2011

Walnieta sonda powinna wywalic check'a


Check'a wywala najczęściej jak jest spalona grzałka. Jak z sondy zrobi się leń ale ECU nie wykryje, że korekcja wychodzi poza jakiś zakres przewidziany przez producenta to nie wyrzuci błędu a spalanie wzrośnie (gorzej jak będzie sygnalizowałą bogatą mieszankę - wtedy zaworki mogą dostac po d... bo ECU będzie sztucznie zubażał).
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:03, 07.03.2011

potwierdzam, ja miałem padniętą sondę i check zaświecił się tylko 2 razy,
dopiero jak już ciągle szarpało i przerywało to wtedy dawał sygnał
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:02, 08.03.2011

Byłem dziś na sprawdzeniu Sondy i okazało się że jakoś ospale chodzi raz idzie góra dół raz zatrzyma się na dole i mysli chwile raz idzie na górę i mysli ogólnie leniwa reakcja
  • 0

#9 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:41, 08.03.2011

Ile płaciłeś za sprawdzenie sondy ?
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:46, 08.03.2011

Kryss, to szukaj używki. Do 100pln powinieneś się wyrobić. Miałem to samo.
Jeżdżę z używką już kawałek czasu i jest ok.

Zwróć uwagę na to by nr sondy były takie same, oraz by kable były nieprzecięte.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 08.03.2011

No i żeby wtyczka była taka jak Twoja bo z tego co pamiętam t były i męskie i żeńskie.
  • 0

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:59, 08.03.2011

musi być męska przy sondzie
jak będą te same nr to wtyczka też będzie taka sama
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:41, 08.03.2011

Za sprawdzenie nic nie płaciłem kumpel sprawdzał

[ Dodano: 2011-03-08, 15:56 ]
czy od 2.0 V-tec będzie pasowała sonda ????? bo mogę mieć od angola
  • 0

#14 tuner800

tuner800
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Bristol / UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 08.03.2011

odnośnie generacji VI :

wymieniłem właśnie sondę (190GBP mnie kosztowała), podłączyłem i check siee dalej pali...
wystarczy jak skasuje kody kompem czy musze zresetowac poprzez odłączenie akumulatora?
I jak długo musze czekać aż się zresetuje?

z góry dziękuję i pozdrawiam

[ Dodano: 2011-03-08, 18:35 ]

Za sprawdzenie nic nie płaciłem kumpel sprawdzał

[ Dodano: 2011-03-08, 15:56 ]
czy od 2.0 V-tec będzie pasowała sonda ????? bo mogę mieć od angola





hej,
możesz sprawdzić po kodzie silnika jakie ewentualnie będą pasować do Twojego modelu
sprawdź na stronce www.lambdapower.co.uk albo www.autobits.co.uk

zwróć uwagę, że pre-cat to jest sonda przed katalizatorem , a post-cat to ta sonda za nim.
  • 0
www.youtube.com/tuner800

#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:45, 08.03.2011

tuner800, odłącz aku i wtedy jeśli sonda była zła, to teraz z dobrą check nie powinien się świecić.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq