XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
gdzie te 136 koni ? :(
#1
Napisano 23:22, 26.02.2011
czy Wasze 2.0 też tak mulą?
mój silnik f20b3 jest fatalny, ma bardzo wysoko moment i tylko jedzie.
bardzo nierównomiernie rozwija moc.
przecież to bez sensu, żeby gnieść pow. 4000 żeby jakoś tam się odpychał.
do wyprzedzania muszę redukować do dwójki, coś strasznego.
czy to normalne czy u mnie coś nie tak?
Kto to wymyślił, żeby dopuścić silnik o takiej charakterystyce do kombi?
do preludy to rozumiem ale w kredensie ?
żeby uprzedzić sugestie i pytania - auto w idealnym stanie, kat nie zapchany, kable świece itd...
sprawdziłem już wszystko, silnik pięknie pracuje ale w porównaniu do innych 2.0 to muł straszny
oczekuję wsparcia duchowego
#3
Napisano 23:37, 26.02.2011
#4
Napisano 23:40, 26.02.2011
#5
Napisano 23:45, 26.02.2011
franc1, zmierz czas do 100 i bedziesz wiedzial czy jest ok czy nie, ewentualnie start z innym 2.0 a najlepiej to na hamownie i bedziesz mial pewnosc.
#6
Napisano 23:50, 26.02.2011
po 4 godzinach w samochodzie mam dość.
nie wspomnę o miękkich kompletnie niewygodnych fotelach.
i wyciszeniu od zawieszenia i wiatru...
tyle lat marzyłem o aerodecku, a to niestety jak mówi Clarkson - auto z gumy do żucia jest
#7
Napisano 00:28, 27.02.2011
#8
Napisano 00:30, 27.02.2011
V12, max moc zawsze bedzie przy najwyzszych obrotach tutaj chodzi raczej o moment obrotowy ktory w hondzie jest dosyc wysoko, to nie niemiec zeby ciagnal z dolu a na gorze sprawial wrazenie ze tloki zaraz wystrzela przez maske:P
franc1, zmierz czas do 100 i bedziesz wiedzial czy jest ok czy nie, ewentualnie start z innym 2.0 a najlepiej to na hamownie i bedziesz mial pewnosc.
Maxymalna moc roznie jest rozwijana, w VI gen. chyba przy 6000 obr., odcinka przy 6800).
Maxymalny moment obrotowy w VI gen. przy 4600 obr. bodajze.
Jedynym powodem dla ktorego benzyne warto zakrecic do odcinki, to zeby mial wyzsze obroty po zmianie biegu na wyzszy. Tu przykladowy wykres, wprawdzie silnika od motoru, ale ten z dostepnych na necie najbardziej przejrzysty byl
#9
Napisano 00:31, 27.02.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 00:39, 27.02.2011
#11
Napisano 00:42, 27.02.2011
To nie ropniak żeby maksymalny moment osiągnął na 2,5k i zostawił chmurę czarnego dymu za sobą
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#12
Napisano 00:54, 27.02.2011
chyba twój. Nie wiem co jest z twoim samochodem ale ja na dynamikę nie narzekam. Wszystkie samochody z podobnego rocznika typu mondeo, vectra, passat, 626, a4 z silnikami do 2.0 zostawiłem z tyłu więc nie wiem czemu tak marudzisz.porównując do audi A4 kombi 1.8, to aerodeck wygrywa tylko urodą i japońskim pochodzeniem.
Sprawdź lepiej ten gaz bo może rzeczywiście coś ci zmodzili i dlatego tak muli. Ja jeśli mi się nigdzie nie spieszy to zmieniam biegi przy 2300obr./min i nic mi nie muli.
Dziwię się dlaczego tak jesteś zaskoczony tym że moc czuje się dopiero od 4 tys obr. Kupując benzynę, a szczególnie hondowska benzynę powinieneś wiedzieć że te silniki całe swoje oblicze pokazują przy wysokich obrotach.
Jeśli tak bardzo drażni cię konieczność wysokiego kręcenia "żeby to jechało" to było kupić TDI.
#13
Napisano 09:27, 27.02.2011
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#14
Napisano 09:49, 27.02.2011
Kolego przecież to silnik 16V i jak w każdej takiej jednostce poniżej 3 tys. rpm nie ma praktycznie mocy.
To nie ropniak żeby maksymalny moment osiągnął na 2,5k i zostawił chmurę czarnego dymu za sobą
W dieslu chodzi bardziej o turbodoładowanie. To turbina dodaje momentu, który maksymalną wartość osiąga w okolicach 2000 obrotów. Szczególnie czuć to w czasie ruszania jako wciskanie w fotel, bo - w zależności od skrzyni - trzeba trochę powachlować biegami. Np. moje poprzednie autko miało 90 KM i 200 Nm momentu ale lepiej wciskało w fotel niż accord ze 155 KM i 190 Nm choć accord jest i szybszy do 100-ki i szybszy w ogóle.
Warto spojrzeć na silniki benzynowe z turbo. Dzięki turbinie mają sporo momentu, np. fiatowski t-jet 1,4 - ma 120 KM ale aż 206 Nm momentu. I o ile moc ma charakterystykę benzynową czyli max moc występuje przy 5000 rpm, o tyle moment jest dieslowski, czyli przy 1750 rpm. Dzięki temu (zapewne, bo nie jeździłem) startuje jak diesel, pewnie wgniata w fotel ale można go kręcić wysoko jak benzynę.
I to jest istotne - przy jakich obrotach mamy max moc i moment bo sama liczba koni to za mało. Raz jeszcze wrócę do poprzedniego autka. Czyli moc - 90 KM ale przy 4000 rpm, moment - 200 Nm przy 1750 rpm. W praktyce, przy ruszaniu miałem ok. 800 - 1000 rpm (obroty jałowe - 800 rpm, na równym diesel ruszy bez dodawania gazu) i zanim eksplodowało turbo, toczyłem się jak wóz z kapustą, bo na tak niskich obrotach miałem zaledwie 20 koni i ze 100 Nm momentu. Jak już wkręciłem się na obroty, to trzeba było bieg zmieniać.
Po przesiadce do accorda ciężko mi uwierzyć, że muszę mieć ponad 4000 rpm, żeby wyprzedzić. W dieslu nie przekraczałem 3000 rpm w ogóle w czasie jazdy, tyle obrotów wystarczało na 130 km/h. Zapuściłem się kilka razy w okolice 4000 rpm - raz sprawdzając V max i kilka razy kręcąc wysoko na niższych biegach przed zmianą na niższy, żeby mieć po zmianie wyższe obroty na wyższym biegu ale to nie miało kompletnie sensu - dla tamtego silnika dokręcenie do 3000 rpm było optymalne.
Wybaczcie przydługą dygresję
#15
Napisano 10:30, 27.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych