XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
LPG a termostat
#1
Napisano 20:21, 22.02.2011
Co ok.100 km zaświeca mi się czek.Sprawdziłem P0170 "Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa"
P0171 "Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga" Oczywiście wszystko na gazie BRC.
Czytnik kodu usterek pokazuje też temp.79 stopni C na postoju a podczas jazdy 82 st. C.Czy termostat jest walnięty i przyczyną może być P0171 poprzez niedogrzanie silnika? Czy może to jest tylko kwestia regulacji gazu, i nie przejmować się termostatem. I czy normalna jest temp. ta 82st?
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#2
Napisano 20:58, 22.02.2011
[ Dodano: 2011-02-22, 20:58 ]
Znaczy się trzeba jechać na regulację instalacji.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3
Napisano 20:01, 23.02.2011
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#4
Napisano 20:47, 23.02.2011
Zobaczysz ile jest na wolnych obrotach a ile pokaże po dobrym długim przegazowaniu, lub jeździe z gazownikiem.
#5
Napisano 20:52, 23.02.2011
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#6
Napisano 21:22, 23.02.2011
Pełne otwarcie 90 °C
Wznios zaworu przy pełnym otwarciu min. 8,0 mm
Wyłącznik wentylatora chłodnicy Temperatura przełączania Włączony 91-95 °C
Wyłączony Mniejsza o 3-8 °C od rzeczywistej temperatury włączenia
#7
Napisano 12:29, 06.03.2011
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych