XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
lampka silnika, wirujące obroty, błędy ECU
#1
Napisano 17:53, 15.02.2011
Kilka dni temu zapliła mi się lampka silnika. Wstawiłem auto do garażu. Po rozmowach ze znajomymi (nie mechanikami) mówili że coś zawilgło, żeby zalać auto do pełna i pojeździć, że pewnie słabe paliwo, powinno samo zgasnąć. Niestety nic to nie dało. W dniu wczorajszym podczas cofania Hanka mi zgasła mimo, ze to automat. W trakcie dojazdu do garażu gdy stałem na światłach albo przed krzyżówką obroty spadały prawie do 0 tak że zaczeło ją telepać ale nie zgasła. W dniu dzisiejszym pojechałem do mechanika podpięliśmy pod komputer i wyskoczyły błędy P1166 i P1167. Zsugerowałem, że może należy przeczyścić przepustnicę. Na co on że jak byśmy robili auto to tym też się zajmiemy ale on widzi problem w sondzie lambda. Pokazał mi dwa wykresy. Z pierwszego wynikało że odpowiada za sonde w katalizatorze i wykres stał równo na 0,77V zaś drugi ruszył się dopiero po dodaniu gazu i to tak powyżej 2000, potem zamiast spaść to stał w miejscu. Podobno powinien falować jak sinusoida. Dzisiaj jeździłem i na zimnym silniku obroty były w granicach 900-1100 na oko a jak juz pochodził to spadały poniżej 500. Mechanik polecił mi kupić sonde "pierwszą" tą przy silniku. Podobno ma byc 1V 4 żyłowa. W związku z tym mam pytanie co oznaczają powyższe błędy, czy diagnoza mechanika jest słuszna i faktycznie nalezy wymienic sonde czy tez narazie ograniczyć sie do przeczyszczenia przepustnicy. Jesli chodzi o sondę to jaką kupic. Czytałem, że Boscha nie za bardzo współpracują z Hondą, że lepsze NGK. Na Allegro są NGK ale do 1.8. Na czwartek jestem wstepnie umówiony do mechanika i jak nie kupie sondy to chwilowo tylko przeczyścimy przepustnice i silnik krokowy i odepniemy kostkę od sondy i zobaczymy jakie błędy wywali (trochę za dużoo tych "i" ) Jeśli macie jakieś sugestie to piszcie. Dzięki za wszelkie rady.
#2
Napisano 18:02, 15.02.2011
Sonde oem w aso, albo używaną, kolega wolekma na sprzedaż do 2.0: http://www.accordklu...p=232572#232572 zamienniki ngk z tgo co wiem oś szfankują...Czytałem, że Boscha nie za bardzo współpracują z Hondą, że lepsze NGK. Na Allegro są NGK ale do 1.8.
#3
Napisano 18:13, 15.02.2011
w razie czego zwrócić
łatwiej to wykręć swoją sondę, spisz numerki modelu i szukaj takiej samej,
w ASO ceny zaporowe (800-900pln)
używki do 150 można kupić
nie wiem jak w automacie, ale w manualu odłączenie sondy spowodowało brak jakichkolwiek
anomalii w pracy silnika, jedynie spalanie wzrosło do około 13-15l
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 18:17, 15.02.2011
Co do spalania to pali mi między 10 a 12
#5
Napisano 18:35, 15.02.2011
tutaj kolego masz jeszcze na temat błędu P1166
http://www.accordklu...p=126080#126080
#6
Napisano 18:59, 15.02.2011
W mojej Hance są dwie, czy one są takie same?
#7
Napisano 19:13, 15.02.2011
I bez obaw można kupić uniwersalną sondę NGK 4 żyłową z masą izolowaną od obudowy (OZA624-E4),
jak ktoś nie umiał podłączyć to stąd miał problemy ale mechanik sobie z tym poradzi ...
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:00, 16.02.2011
#9
Napisano 18:02, 16.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#10
Napisano 18:04, 16.02.2011
#11
Napisano 18:06, 16.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:07, 16.02.2011
#13
Napisano 18:09, 16.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:12, 16.02.2011
#15
Napisano 20:42, 16.02.2011
do 1.8 jest ich dużo
poza tym denso do tego silnika nie bardzo, jak już NGK-NTK
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych