Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem ze wspomaganiem...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 14.02.2011

Witam! Otóż mam problem ze wspomaganie w Accordzie coupe 92r. Problem wygląda mniej więcej tak, że kiedy szybko kręcę kierownicą chodzi w miarę płynnie i lekko natomiast podczas jazdy czy na postoju kiedy próbuję delikatnie skręcić czuję jakby wspomaganie przestawało działać. Natomiast kiedy przekraczam prędkość ok 120 km/h czuje bicie na kierownicy... Teraz zastanawiam się czy możę to być maglownica czy może pompa wspomagania lub kwestia leży w wymianie płynu, dodam że wahacze górne nowe, sworznie wahacza dolnego nowe i końcówki drążków nowe. Bardzo proszę o porady jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem w tej wersji accorda. Pozdrawiam forumowiczów!
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:24, 14.02.2011

Jeżeli skręcając koła czujesz że bezwład to raczej wina maglownicy. A jeżeli czujesz bicie na kierownicy to podejrzewam przeguby wewnętrzne choć może być wiele innych przyczyn takich jak krzywa felga, opony, tarcze i klocki hamulcowe. A powiedz w jakim przedziale prędkości masz bicie na kierownicy ?
  • 0

#3 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 14.02.2011

bicie zaczyna sie przy 120-150km/h bezwładu właśnie nie czuję nic nie strzela w maglownicy dlatego podejrzewam pompę wspomagania. Generalnie jak skręcam to pierwsze ruchy kierownicą czyli około 10-15 stopni chodzi jakby bez wspomagania dalej już ok. Jest to uciążliwe bo podczas jazdy nie ma się wyczucia...
  • 0

#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:47, 14.02.2011

W tym przedziale prędkości to raczej coś innego niż przeguby. Wadliwe przeguby są odczuwalne w zakresie prędkości 30-40-50km/h a przy 120-150 może krzywa felga albo opony. A czy na maglownicy masz jakieś wycieki, przerwaną gumę, osłonę ?
  • 0

#5 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 14.02.2011

Właśnie nie mechanik mi sprawdzał i wydaje się że wszystko jest w porządku, co do gum to możliwe jest że to złe wyważenie ponieważ zostały one zamieniane teraz sobie przypomniałem:) Natomiast pozostaje jeszcze problem tego wspomagania zastanawiam się nad wymianą płynu wraz z płukaniem pompy i zobaczę czy to coś pomoże:)

[ Dodano: 2011-02-15, 19:37 ]
Już po zabiegu pompa przepłukana płyn nowy:) Przejechałem tylko 12km i czuć różnicę ale dalej jest mały problem z pierwszymi lekkimi ruchami kierownicą:/ Zastanawiam się czy jeszcze ewentualnie przed wymianą pompy nie spróbować środków typu "ceramizer" do układu kierowniczego podobno działają na silnik, nic nie słyszałem czy ktoś stosował do płynu do wspomagania. Jeżeli ktoś stosował proszę o odpowiedź czy coś pomogło:) Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-02-19, 15:12 ]
Witam ciągnę temat dalej pompa wspomagania wymieniona, różnica jest ale dalej nie jest tak jak powinno zalane płynem PSF-S z serwisu Hondy. Wspomaganie nie reaguje na wolne ruchy kierownicą jak szybko się kręci jest ok natomiast jak wolno to działa jakby nie było wspomagania:( Co doradzacie jest podobno jeszcze jakiś czujnik ciśnienia przy tej pompie ale nie wiem czy ewentualna wymiana może coś dać... Maglownice widziałem osobiście zero wycieków ani stuków, czy mimo to może być uszkodzona? Czekam na jakieś porady. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-02-28, 23:15 ]
Przekładnia do regeneracjii ostatczeczny werdykt... Jakby ktoś miał problem podobny pisać na pw troszkę się zdoktoryzowałem na ten temat:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq