XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpnięcie samochodem przy skręconych kołach
#1
Napisano 16:17, 14.02.2011
Co ciekawe podłoże było gładkie a problem powtarzał się przy każdej próbie.
Do przodu jest ok problem pokazuje się tylko gdy koła skręcone są max w lewo i przy cofaniu.
Przy skręconych w prawo nic się nie dzieje.
Powtórzyłem to kilka razu w różnych miejscach i za każdym razem to samo.
Co ciekawe zawsze w tym samym momencie- po przejechaniu tej samej odległości. Robiąc łuk 90st po ok 3/4 przejechanego dystansu.
Uczucie jak bym wjechał na kamień ale jednocześnie jakby koło było krzywe bo jest lekkie podbicie (minimalne) i szarpnięcie (bujnięcie) w bok.
Najbardziej mnie wkurza to, że niby na szarpakach wszystko jest sztywne a jakiś problem jest.
Np. jak ktoś usiądzie z tyłu to czasami mam wrażenie pływania samochodu
Co sprawdzać w takim przypadku?
Przegub?- ale nic nie strzela jak w przypadku jego uszkodzenia
Łożysko?- ale nic nie wyje
p.s. na letnich oponach samochód lekko ciągnęło o prawo a teraz na zimowych ciągnie lekko w lewo.
Letnie opony miałem zjechane obie przednie (lewa opona strona zewnętrzna a prawa wewnętrzna lub odwrotnie- już nie pamiętam dokładnie)
Zbieżność ok, i na zimowych nie widać najmniejszego zużycia
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 16:32, 14.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych