XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
osad na chromowanych felgach
#1
Napisano 23:56, 09.02.2011
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:59, 10.02.2011
#3
Napisano 07:59, 10.02.2011
do chromowanych zdecydowanie kwasowy się nie nadaje. Musi być o neutralnym PH np. turtle.taki z kwasem - powinno załatwić sprawę
Jesteś pewien, że są to felgi chromowane a nie alu polerowane? Jeśli jest to chrom to z firmy Boll jest pasta "maxx"- radzi sobie nawet z rdzawym nalotem na elementach chromowanych. Dobrze też czyści stal nierdzewną- ja używam jej do wydechów.
Jeśli są to felgi z polerowanego alu być może to wina lakieru którym są pokrywane polerowane felgi lub jest to polerowane alu bez lakieru które po jakimś czasie zaczyna śniedzieć i trzeba je przepastować.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:47, 10.02.2011
do chromowanych zdecydowanie kwasowy się nie nadaje. Musi być o neutralnym PH np. turtle.
Taki właśnie używam.
Miałem wcześniej siakiś inny, nie Turtle Wax`a - ale i jeden i drugi śmierdzą kwasem tak samo :-/
Może Turtle Wax jest mniej "kwasowy" w składzie chemicznym, ale działa tak samo.
#5
Napisano 10:56, 10.02.2011
#6
Napisano 17:42, 10.02.2011
#7
Napisano 17:59, 10.02.2011
Ma on nalatane baaardzo sporo kilometrów i z biegiem czasu zmienia barwę. Co można zrobić by chociaż trochę przywrócić go do wcześniejszego wyglądu ?
blackfly, sorry za OT jeśli chcesz to założę inny temat.
#8
Napisano 18:03, 10.02.2011
#9
Napisano 18:14, 10.02.2011
#10
Napisano 18:22, 10.02.2011
#11
Napisano 18:56, 10.02.2011
No to może być niespodzianka. Chrysler w niektórych swoich autach stosuje pseudochrom w celu obniżenia kosztów np. Felgi chromowane PT cruisera to zwykła felga na którą nalewana jest warstwa z twardego tworzywa sztucznego poniklowanego. Np. te felgi: http://moto.allegro....1452683919.htmltomi dzieki za rade, jest to chrom bo to 300C ze stanow a tam tylko chrom zreszta aluminium jest mniej "lustrzane" no chyba ze sie myle. a bardzo to jest pracochlonne? czy da rade to recznie zrobic? i ile mozna skasowac za taka usluge?
Rękę był dał sobie uciąć, że to chrom, ale jakiś czas temu robiłem lakier na cruisera po dzwonie i na kołach była właśnie taka powłoka z tworzywa.
Zacznij od 100% upewnienia się, czy aby na pewno jest to metal. Jeśli są to felgi z prawdziwego chromu to śmiało możesz je atakować tą pastą bolla.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#12
Napisano 19:01, 10.02.2011
#13
Napisano 19:51, 10.02.2011
#14
Napisano 19:56, 10.02.2011
A bandaża nie będę zakładał.Chyba żebym miał żeliwny ( seryjny ) to w tedy mógłbym owinąć i mówić że to sportowy ze stali nierdzewnej
#15
Napisano 08:36, 11.02.2011
Jeśli masz to miernikiem lakieru- niektóre mają funkcję rozpoznawania alu. Wydaje mi się, że takie tworzywo będzie taki pusty odgłos wydawało jeśli postukasz jakimś metalowym przedmiotem. Ogólnie miałem chryslera i czasami na prawdę dziwne rozwiązania tam stosowali. Jak zaniosłem żarówkę od halogenu do sklepu to nie wiedzieli co to za cudo Dobrze, że w serwisie za jedyne 140zł wiedzielitomi, tamte to jakies 19" a jak to najprosciej sprawdzic czy to chrom czy nie? bo aluminium to na bank nie jest.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych