Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gdy silnik lekko rozgrzany obroty jałowe bardzo spadają


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:00, 31.01.2011

Witam.
Mam taki problem. Po odpaleniu samochodu wszystko jest ok ale jak silnik osiągnie trochę temperatury obroty jałowe spadają prawie do zera. Zaraz potem podnoszą się do ok 800 ale bywa, że silnik zgaśnie (szczególnie jak koła są akurat skręcone, czyli jak jest większe obciążenie). Potem jak silnik osiągnie normalną temperaturę pracy to jest "prawie dobrze" tzn obroty też trochę spadają ale do ok 600 i zaraz się podnoszą. Świece nowe, kable mają z rok, filtry wymienione. Spotkał się ktoś może z podobnym problemem?
Pozdrawiam
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:05, 31.01.2011

tak, miałem nie dokładnie tak samo ale podobnie

silniczek krokowy wyczyścić
http://www.accordklu...pic.php?t=16515
przy okazji przepustnice bo i tak ją musisz zdjąc do silniczka krokowego
http://www.accordklu...topic.php?t=883

i jeszcze by się odrazu zawory wyregulować no chyba że ostatnio regulowałeś
http://www.accordklu...opic.php?t=3345

teraz mam tak jak powinno być czyli obroty spadają odrazu do 1000 i schodzą po chwili do 750 i tam zostają ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 31.01.2011

Mialem podobny problem ale do tego wywalalo Check Engine. Okazalo sie ze to lambda.
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:41, 31.01.2011

A nie odłączałeś czasem akumulatora ?
  • 0

#5 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:11, 31.01.2011

jutro biorę się za rozebranie tego silniczka krokowego.
Zawory regulowałem niedawno.
dzięki i pozdrawiam.
ps dam znać czy pomogło

[ Dodano: 2011-02-01, 14:49 ]
Sukces full. Wygląda na to, że winny był silniczek krokowy. Zdemontowałem zgodnie z sugestiami, przeczyściłem (choć wyglądał w miarę ok ale 180 000 km zrobiło pewnie swoje) zamontowałem i jest zupełnie inny samochód. Dzięki :-D :ok
pozdrawiam
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq