XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
gdy silnik lekko rozgrzany obroty jałowe bardzo spadają
#1
Napisano 16:00, 31.01.2011
Mam taki problem. Po odpaleniu samochodu wszystko jest ok ale jak silnik osiągnie trochę temperatury obroty jałowe spadają prawie do zera. Zaraz potem podnoszą się do ok 800 ale bywa, że silnik zgaśnie (szczególnie jak koła są akurat skręcone, czyli jak jest większe obciążenie). Potem jak silnik osiągnie normalną temperaturę pracy to jest "prawie dobrze" tzn obroty też trochę spadają ale do ok 600 i zaraz się podnoszą. Świece nowe, kable mają z rok, filtry wymienione. Spotkał się ktoś może z podobnym problemem?
Pozdrawiam
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#2
Napisano 16:05, 31.01.2011
silniczek krokowy wyczyścić
http://www.accordklu...pic.php?t=16515
przy okazji przepustnice bo i tak ją musisz zdjąc do silniczka krokowego
http://www.accordklu...topic.php?t=883
i jeszcze by się odrazu zawory wyregulować no chyba że ostatnio regulowałeś
http://www.accordklu...opic.php?t=3345
teraz mam tak jak powinno być czyli obroty spadają odrazu do 1000 i schodzą po chwili do 750 i tam zostają
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 17:24, 31.01.2011
#4
Napisano 17:41, 31.01.2011
#5
Napisano 22:11, 31.01.2011
Zawory regulowałem niedawno.
dzięki i pozdrawiam.
ps dam znać czy pomogło
[ Dodano: 2011-02-01, 14:49 ]
Sukces full. Wygląda na to, że winny był silniczek krokowy. Zdemontowałem zgodnie z sugestiami, przeczyściłem (choć wyglądał w miarę ok ale 180 000 km zrobiło pewnie swoje) zamontowałem i jest zupełnie inny samochód. Dzięki
pozdrawiam
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych