Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Szarpanie podczas rusznaia pod górke


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 28.01.2011

Witam od paru dni podczas ruszania pod gore na pierwszym biegu pod koniec skoku sprzęgła dziwnie szarpie autem takie 2 szarpnięcia jakbym na coś najechał później już normalnie ciągnie nie zdarza się to za każdym razem lecz jest to strasznie denerwujące jakieś sugestie koledzy czy to sprzęgło morze się w ten sposób ślizgać pozdrawiam
  • 0

#2 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 28.01.2011

Moga to byc pierwsze objawy konczacego sie sprzegla, jaki przebieg?
  • 0

#3 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 28.01.2011

110 tys mam nadzieje ze to nie 2 mas bo auto często dostaje lagę na dwójce od niskich obrotów ;)

[ Dodano: 2011-01-28, 21:48 ]
W sumie jak na tym pomyśleć to dlaczego sprzęgło miało by się ślizgać na pierwszym biegu zazwyczaj ślizga się na wyższych
  • 0

#4 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 28.01.2011

Zaciagnij reczny na postoju, wrzuc dwojke i sprobuj ruszyc.
Jesli auto zgasnie to prawdpodobnie sprzeglo jest w porzadku.
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:51, 28.01.2011

Jeszcze można spróbować odpowietrzyć wysprzęglik i podregulować pedał sprzęgła żeby brał niżej - trzeba do kogoś podjechać

A sprzęgło ślizga się przy dużym obciążeniu, może też na jedynce zwłaszcza, że TD mają duży moment obrotowy

jeżeli to jest koło dwumasowe to nie zazdroszczę kosztów - Honda OEM ok.3600 zł, zamienniki LUK'a ok.2600 zł :-/
  • 0

#6 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:08, 29.01.2011

Na 5 biegu jak daje w podłogę to auto normalnie przyspiesza nie ma objawów ślizgającego się sprzęgła sam już nie wiem co mam myśleć :-?
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 00:20, 29.01.2011

może to jest dopiero "początek końca" ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:32, 29.01.2011

Honda OEM ok.3600 zł, zamienniki LUK'a ok.2600 zł


OEM to LUK ;-)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 29.01.2011

Ok gdy wrzucam 6 i daje w podloge auto normalnie przyspiesza nie ma objawow slizgajocego sie sprzegla to samo na 5 i 4 biegu obroty ido w gure rowno z predkoscio. Dlaczego na jedynce przy obciazeniu czuje te dwa szarpniecia nie mam pojecia objaw jest troche podobny do lekkiego uslizgu kół ma ktos jeszcze jakies sugestie
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:35, 29.01.2011

No to nieźle Mikołaj nie wiedziałem, 1000 zł za naklejkę "Genuine Honda" to trochę sporo :-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:27, 29.01.2011

ktos jeszcze jakies sugestie

Sugeruję sprawdzenie poduszek silnika - szczególnie tej na środku przy ścianie grodziowej.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#12 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 29.01.2011

W sumie może coś w tym jest ostatnio jakoś bardziej mi wpada w drgania na zimnym silniku nie wiem jak wcześniej bo to moja pierwsza zima z tym autem nie raz drgania są bardziej odczuwalne nawet po nagrzaniu dopiero kiedy silnik osiągnie jakoś tam temperaturę drgania ustają.
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:37, 29.01.2011

Biegi normalnie wchodzą? czy zauważyłeś że coś cieżej np. przy redukcji ?

Ja bym obstawiał na poduszkę pod silnikiem
  • 0

#14 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 29.01.2011

Biegi wchodzą perfekt chyba to poduszka
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq