XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie podczas rusznaia pod górke
#1
Napisano 20:55, 28.01.2011
#2
Napisano 21:23, 28.01.2011
#3
Napisano 21:27, 28.01.2011
[ Dodano: 2011-01-28, 21:48 ]
W sumie jak na tym pomyśleć to dlaczego sprzęgło miało by się ślizgać na pierwszym biegu zazwyczaj ślizga się na wyższych
#4
Napisano 23:04, 28.01.2011
Jesli auto zgasnie to prawdpodobnie sprzeglo jest w porzadku.
#5
Napisano 23:51, 28.01.2011
A sprzęgło ślizga się przy dużym obciążeniu, może też na jedynce zwłaszcza, że TD mają duży moment obrotowy
jeżeli to jest koło dwumasowe to nie zazdroszczę kosztów - Honda OEM ok.3600 zł, zamienniki LUK'a ok.2600 zł :-/
#6
Napisano 00:08, 29.01.2011
#7
Napisano 00:20, 29.01.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 00:32, 29.01.2011
Honda OEM ok.3600 zł, zamienniki LUK'a ok.2600 zł
OEM to LUK
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 09:58, 29.01.2011
#10
Napisano 10:35, 29.01.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 18:27, 29.01.2011
Sugeruję sprawdzenie poduszek silnika - szczególnie tej na środku przy ścianie grodziowej.ktos jeszcze jakies sugestie
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#12
Napisano 18:34, 29.01.2011
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:37, 29.01.2011
Ja bym obstawiał na poduszkę pod silnikiem
#14
Napisano 21:04, 29.01.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych