XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Masakryczne spalanie co robić nie mam pomysłów ??
#1
Napisano 11:27, 26.01.2011
#3
Napisano 12:36, 26.01.2011
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 12:50, 26.01.2011
pali bardzo dużo przy normalnej jeździe z 15 litrów
stawiam na sondę lambda
nie ma mocy dziwnie zamula traci wigor brak płynnego wkręcania takie ospałe
zobacz tu: http://www.accordklu...topic.php?t=883
...i jak pisze Seth...
Po tym zabiegu silnik nabrał wreszcie odpowiedniej mocy i żwawości.
Przed czyszczeniem od 2-3 tys obrotów szczególnie na dwójce kiepsko się wkręcał i był jakiś przymulony, i ile gazu bym nie wcisnął w tej granicy to przyspieszał tak samo. Odejście na dwójce przy 2 tys było żadne, dopiero zbierał się od 3,5-4 tys. Obecnie zbiera się ładnie od 2 tys a od 2,5 tys dostaje fajnego kopa...
#5
Napisano 13:11, 26.01.2011
#7
Napisano 13:30, 26.01.2011
#8
Napisano 14:56, 26.01.2011
a może sonda nie działać a błędu nie będzie
może tak być,
jedź do zakładu elektryki samochodowej, tam oscyloskopem sprawdzą Ci sondę, choć
jak nie wyołuje checka, to na oscylkskopie może być ok, "na oko"
spróbuj ją odłączyć i sprawdź czy objawy zamulania itp ustąpiły
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 19:18, 26.01.2011
#10
Napisano 21:40, 26.01.2011
jak nie to podłączasz ją z powrotem, kasujesz checka i szukasz dalej
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 21:48, 26.01.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#12
Napisano 23:21, 26.01.2011
#13
Napisano 00:16, 27.01.2011
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 11:13, 28.01.2011
#15
Napisano 13:51, 28.01.2011
Byłem wymienić poduszkę silnika i przy okazji przeczyściłem EGR bo sonde sprawdzimy dopiero w poniedziałek. Ale jak wyjechał po czyszczeniu EGR jakby dostał kopa ładnie się wkręca idzie jak przecinak może to był problem. Ale sondę sprawdzę jeszcze pozdrawiam dam znać
aaaa nie mówiłem?
daj plusik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych