Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

duże ubytki płynu chłodzącego


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 stailaiker

stailaiker
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:southampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 21.01.2011

Witam podczas jazdy skoczyła temperatura do 3/4 wskaźnika. Dojechałem do domu około 10 km. Na drugi dzień poszedłem zobaczyć co się stało. Brak płynu w zbiorniczku auto zapowietrzone. Szybko dolewka płynu około 1,5 l odpowietrzenie i jazda. Po zrobieniu około 300 km to samo, brak płynu w zbiorniczku auto zapowietrzone ale tym razem temperatura skoczyła tylko troszke powyżej połowy wskaźnika. Dolewka ,odpowietrzenie i znowu w droge. Po 40 km troszkę płynu ubyło. Przychodze rano do auta patrze na zbiorniczek a tu dolny stan. Nie ma wody w oleju, nie ma oznak że układ jest nieszczelny. Autko ma moc. Odpowietrzane zgodnie z opisem z tego forum.
  • 0

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:11, 21.01.2011

nie no gdzieś musi to iść.

nie kopci na biało?
może nie iść do oleju,może od razu przepalać (chyba), ale wtedy będzie kopcił i spaliny będą tłuste. jak przyłożysz rękę do wydechu to powinien zostać taki tłusty jakby osad.sprawdź

jeśli twierdzisz że to nie wyciek.
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8897 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:23, 21.01.2011

1. nie parują bardziej szyby, nie masz słodkiego zapachu w kabinie?
2. dociągnij wszystkie opaski węży pod maską (jeśli nie masz wycieku, to może tylko przy gorącym silniku ubywać - jak się węże rozgrzeją).
3. kiedy wymieniałeś pompę płynu chłodzącego?

Na początek znajdź suche miejsce parkingowe i położyć karton pod auto. Jeśli jest jakiś wyciek na zimnym, to w ten sposób bardzo szybko zlokalizujesz.
Jeśli nie ma wycieków na zimnym to oprócz poluzowanych opasek lub walniętej nagrzewnicy (co raczej jest mało prawdopodobne) można się spodziewać uszczelki pod głowicą.
Chyba że pompa wody puszcza tylko na gorąco, ale w to wątpię.
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:31, 21.01.2011

Szukaj, Szukaj - czytaj może jest już podobny temat na forum
np ten http://www.accordklu...p³yn ch³odniczy
  • 0

#5 stailaiker

stailaiker
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:southampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 21.01.2011

szyby nie parują, nie ma zapachu w kabinie ,nie kopci na biało, ręka czysta przy przetrzymywania na wydechu , jak silnik ciepły to niby nie widac wycieku na zimnym też nie. Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz to sie wszystko zaczęło po 5 stopniowym mrozie. Auto zalane jakimś koncentratem, ja mieszka m w anglii wiec tu ostrych mrozów nie ma tylko nie wiadomo ile lat ma ten płyn
  • 0

#6 marekm

marekm
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:WieluÅ„
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 21.01.2011

A poziom oleju sprawdziłeś? Może być tak, że płyn poszedł do oleju-walnięta uszczelka głowicy.
Gdzieś to musiało uciekać skoro plam nie zostawia i nie kopci.
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:25, 21.01.2011

sprawdź te wycieki, na suchym, na kartonie, właź pod auto
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:29, 21.01.2011

Jak jest jakaś nieszczelnosć puszczająca na zewnątrz to musi gdzieś parować pod klapą
  • 0

#9 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • SkÄ…d:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:43, 21.01.2011

miałem podobnie w civie, płynu ubywało do momentu jak mrozy sie skończyły, myślałem że uszczelka, sprawdziłem wszystkie możliwości:
- masło pod korkiem,
- rosół w zbiorniczku,
- białe spaliny,
- podwójny stan oleju na bagnecie
wszystko było ok.
Teraz jak temperatura była kilka dni na plusie jak ręką odjął. Podejrzewam ze jak mrozy sie zaczeły przewód któryś żle sie ułożył a teraz po ociepleniu wrócił w swoje miejsce i sie uszczelnił tak przypuszczam.
  • 0

#10 stailaiker

stailaiker
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:southampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 21.01.2011

dziekuję za podpowiedzi jutro sprawdze wszystko - w końcu wolna sobota

[ Dodano: 2011-01-23, 14:21 ]
diagnoza -uszkodzona uszczelka pod głowicą , płynu ubywa coraz szybciej i bardzo mocno bąbelkuje w chłodnicy koszt w uk minimum 600 f
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:14, 23.01.2011

taki kupiłeś czy to się stało jakiś czas temu?

mocno pałowałeś czy pękło samo?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:52, 24.01.2011

A tak w ogóle to nieczęsto się słyszy aby pękały głowice w Acco. Jesteś pewien, że to głowica?
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:33, 24.01.2011

ale on nie ma głowicy uszkodzonej, tylko uszczelkę
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 24.01.2011

Rzeczywiście nie wiem czemu czytałem co innego a myślałem co innego ;-)
  • 0

#15 stailaiker

stailaiker
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:southampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 25.01.2011

po czyszczeniu przepustnicy egr i silniczka krokowego wyjechałem na autostade na test, auto sie zapowietrzyło i troche temperatura skoczyła tak do 3/4 wskaźnika. W sumie przejechałem tak z 10 km. Potem odpowietrzyłem i wszystko było ok. Po zrobieniu następnych 300 km znowu się zapowietrzył. Wtedy wiedziałem że jest coś nie tak. Płynu zaczęło ubywac coraz szybciej woda w chłodnicy jakby się gotowała po dodaniu gazu. Mam tylko nadzieję że głowica cała i że poszła tylko uszczelka. ps po przeczyszczeniu przepustnicy ,egr i krokowca auo chldziło tak jak wcześniej tylko spalanie w trasie zmniejszyło się do 7,5 trasa 9 miasto , bez szalęnstw.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq