XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty
#1
Napisano 16:24, 21.01.2011
nie wiem o co chodzi
mianowicie
kiedys tam (w wakacje) czyscilem przepustnice (mechanik czyscil nie ja)
jak mi wyczyscil tak po resecie kompa lekko mi drgala buda (olalem)
teraz jadac do pracy normalnie auto mi zgaslo spadajac z wysokich obrotow
przyjechalem do pracy niby bylo oki ale gdy go przegazowalem (juz na vtecu) to znowu sie zaczelo pierdzielic. Wyglada to tak ze samochod jakos jak by pracowal na np nie wszystkich cylindrach az w koncu gasnie
nie wiem czy to wina nie wyczyszczenia calego ukladu dolotowego, krokowca itp czy moze tego ze sa sytuacje gdy jadac po kalurzach (naprawde wielkich) bywa ze zapali mi sie chek i wtedy tez chodzi bardzo nie rowno i lubi zgasnac, zakladam ze wtedy sonda dostaje wilgoci i wariuje
pomocy
#2
Napisano 16:33, 21.01.2011
Miałam tak jak jeszcze było lpg.Po regulacji zaworów i wizycie u mechanika problemu nie było.auto mi zgaslo spadajac z wysokich obrotow
#3
Napisano 20:24, 21.01.2011
Może okazać się, że problemy powoduje np. czujnik położenia wału albo należy po prostu zadbać o zapłon (przewody, kopułka) ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych