XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpie na zimnym do 2k RPM Accord Coupe 2.0
#1
Napisano 23:48, 17.01.2011
Jakiś czas temu pojawił się u mnie następujący problem, który nie zawsze się powtarza. Otóż jak auto ostygnie całkowicie i postoi sobie powiedzmy 24h w temperaturach w okolicach 0 (wydaje mi się, że temperatura ma wpływ choć pewien nie jestem) to szarpie mi silnikiem. Odgłos z można porównać do starego amerykańskiego V8. Obroty niby trzyma równo. Wydech nie pracuje równomiernie cały czas tylko tak "pyr pyr pyr". Jak ruszę i jadę powiedzmy na jedynce trzymając gaz w jednym położeniu przy 1300obrotów to mam wrażenie jakby mi się cały silnik telepał, do tego potrafi nagle ożyć i jechać normalnie. Po tym wrzuce drugi bieg i jest to samo.
Objawy nie występują:
- powyżej 2000 obrotów niezależnie od rozgrzania silnika
- na rozgrzanym silniku
- nawet jeśli postoi 12 godzin na mrozie i nie wystygnie do końca (mimo, że temp płynu chłodniczego jest najniżej jak się da).
Starczy, że ujadę kilometr/dwa i jest malina. Ostatnio robione było (objawy miałem już przed):
- rozrząd 2paski + rolki
- regulacja zaworów
- paski klimy, alternatora i wspomy
- świece
- filtr paliwa/oleju
- zalany nowy olej ten sam co zawsze czyli Motul 5W40
- pompa wody
Co z tym zrobić? Czego to może być wina? Kolega zasugerował, ze nie pali na jeden cylinder. Nie wiem czy mu wierzyć i jak to sprawdzić. Jutro jak będę odpalał to postaram się nagrać całość.
#2
Napisano 00:36, 18.01.2011
Ja w wakacje czyściłem aparat i trochę takiego białego nalotu tam było, pali bez zarzutu i nic nie szarpie ale wcześniej nie miałem żadnych objawów z szarpaniem.
#3
Napisano 15:10, 18.01.2011
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#4
Napisano 16:29, 18.01.2011
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#6
Napisano 09:32, 20.01.2011
Możliwe, że styki są już nadpalone i śniedzieją lub łapią wilgoć.
#7
Napisano 09:38, 20.01.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 12:35, 21.01.2011
rozrzad sam wymieniales czy ktos ci robil?? Moze przestawiony jest i przez to masz takie objawy, albo zawory nie tak ustawione
Robił mi znajomy mechanik, ale to raczej nie ma wpływu gdyż objawy występowały jeszcze przed zmianą rozrządu i regulacją zaworów, bo to właśnie je obstawiałem na początku.
Ja stawiam na głowicę niestety
Ale czy głowica nie dawałaby objawów zawsze? Czym to się jeszcze może objawiać?
Może trzeba przepustnice wyczyścić i filtr powietrza wymienić. Podobny objaw może dać padająca pompa paliwa lub przekaźnik.
Przepustnica mogłaby takie wałki robić lub filtr powietrza? Przecież one nie poprawiają swojej pracy w miarę rozgrznia silnika, a mowa o małym rozgrzaniu - max 5min jazdy. To samo pompa czy przekaźnik.
Może kable zapłonowe i aparat sprawdź, bo z tego co piszesz to jak auto postoi dłużej, może jakaś wilgoć w aparacie, może trzeba aparat wyczyścić, albo kable zapłonowe już kiepskie
Ja w wakacje czyściłem aparat i trochę takiego białego nalotu tam było, pali bez zarzutu i nic nie szarpie ale wcześniej nie miałem żadnych objawów z szarpaniem.
Przed chwilą zmieniłem kable na NGK RC-HE70. Auto stało dwa dni, teraz jest około 0 stopni i odpaliło idealnie. Zero z w/w objawów. Jednak jeszcze nie cieszę się do końca bo tak jak mówiłem, czasem to występuje czasem nie Pojeżdże kilka dni i będę wiedział.
Na kablach wyjętych jest napisane (moge sie mylić bo ledwo widze): Z-16 LL (jakiś znaczek) SEWS 1998 3. Czy to by znaczyło, że do tej pory miałem oryginalne kable z pierwszego montażu ? Wizualnie jakoś źle nie wyglądają, mają jedynie popękane gumki na wtyczce po stronie aparatu zapłonowego.
Sprawdzę.Sprawdź na początek kopułkę aparatu zapłonowego.
Możliwe, że styki są już nadpalone i śniedzieją lub łapią wilgoć.
Mógłbyś mnie wspomóc obrazkiem gdzie ją odłączyć?odłącz sondę lambda, wyskoczy check, a jeśli dziwne zachowanie ustąpi, to masz winnego
#9
Napisano 13:20, 21.01.2011
wkładasz tam łapę i szukasz sobie wtyczki, odpinasz, zabezpieczasz wtyczkę i sprawdzasz
tylko się nie poparz
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:44, 22.01.2011
#11
Napisano 12:50, 22.01.2011
#12
Napisano 16:42, 23.01.2011
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#13
Napisano 18:01, 23.01.2011
Kable Sumitomo często dojeżdżają 10 lat, chyba nie bez powodu są stosowane przez Hondę
#14
Napisano 20:07, 24.01.2011
Update:
Na dworze -7. Dziś odpalałem kilka razy i jest malina, wszystko gra. Sonde lambda tak czy siak sprawdzę z powodu raportów spalania w innym wątku. Sprawdzę tak naprawdę z przekory, bo nie wierze w spalanie poniżej 8l w 2 litrowym coupe CG.
grzesvtec - klikam pomógł, Twoja diagnoza okazała się słuszna
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych