XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ATR + gaz
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:58, 08.01.2011
#2
Napisano 16:25, 08.01.2011
-Hana 2000
-Scropion GT lub Niko 300
-filtr FL-02
Żadna filozofia. Auto jak każde inne.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 16:29, 08.01.2011
-Stag 300 plus
-Hana 2000
-Scropion GT lub Niko 300
-filtr FL-02
Żadna filozofia. Auto jak każde inne.
No właśnie filozofia taka że to auto sportowe a sport nie idzie w parze z LPG
#4
Napisano 17:03, 08.01.2011
PS. O ile ukryjesz wlew pod klapką i butlę wsadzisz w koło hehe
#5
Napisano 17:12, 08.01.2011
To już powinno być standardem bez żadnych dopłat.Filtr można jeszcze wstawić Meda.PS. O ile ukryjesz wlew pod klapką i butlę wsadzisz w koło hehe
#6
Napisano 17:24, 08.01.2011
#7
Napisano 17:35, 08.01.2011
Do zobaczenia na trasie.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:51, 08.01.2011
#10
Napisano 19:13, 08.01.2011
Ostatnio mówili że Kubicy do bolidu będą zakładać lpg bo będzie taniej a osiągi te same.No właśnie filozofia taka że to auto sportowe a sport nie idzie w parze z LPG
A dlaczego ?a do tego ukryty wlew.
#11
Napisano 19:22, 08.01.2011
#12
Napisano 20:26, 08.01.2011
No cóż, w Szczecin nie mia dobrych gazowników.Domin, daj sobie spokój.Miałam lpg i miałam głowice do wymiany.Znajomy miał H i lpg i też coś mu nie chodziło
H22A to normalny silnik DOHC. Proste do zagazowania. Samemu bym założył bez problemu instalację do ATR, tam nie ma żadnych myków.
Do zobaczenia na trasie.
#13
Napisano 09:35, 09.01.2011
"Zły dotyk" jest najgorszy-przepraszam za takie określenie,ale jak wielokrotnie już mówiono dobre podzespoły, dobry gazownik i nie ma tych problemów.daj sobie spokój.Miałam lpg i miałam głowice do wymiany.Znajomy miał H i lpg i też coś mu nie chodziło aż w końcu dał sobie spokój.
#14
Napisano 09:52, 09.01.2011
poprawcie mnie jeśli się mylę...ale jakoś nie przemawiają do mnie wasze uwagi co do "dobrych podzespołów" itp. Właściwości gazu nie zmienimy dobrymi podzespołami...
#15
Napisano 10:04, 09.01.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych