XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
brak iskry
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:48, 06.01.2011
Oznaczenie sterownika silnika różni sie od tego z allegro - u mnie jest G20 a w sprzedaży G21... Po drugie - czy ważne jest główne oznaczenie - 52C, 57D, 62E,itd...
Moje to 52C natomiast w sprzedaży 62E...
Cały czas pali się check i brak iskry
Podobno pokazuje się błąd 0 więc to oznacza uszkodzony komputer...
Wszystko poza tym sprawdzone i napięcie OK ...
#2
Napisano 12:49, 06.01.2011
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:08, 06.01.2011
Poza tym twierdzi, że inna przyczyna (którą na chwilę obecną wyklucza) to aparat zapłonowy - może daje odpowiednie napięcie lecz mniejsze do niego wraca i to za mało aby dało iskrę (jakoś tak - mogłem trochę to przekręcić)...
Świecący "check" i "błąd 0" ewidentnie wskazuje na uszkodzony ECU...
Potrzebuję więc pomocy co do numeracji kompa ))
#4
Napisano 18:25, 06.01.2011
Można go sprawdzić bez kupowania nowego. Poszukaj sobie na forum bo była informacja jak sprawdzić moduł.Nawet któryś z kolegów specjalnie to dla mnie opisywał, ale oczywiście sobie nie skopiowałem. Tak więc zanim zaczniecie kupować kompa, to ściągnijcie kopułkę i palec i sprawdźcie moduł zapłonowy.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:49, 06.01.2011
Mówił tylko, że kiedyś w Oplu miał taki przypadek, że moduł dawał odpowiednie napięcie lecz mniejsze przyjmował (chyba jakoś tak to mówił) - tyle, że nawet po skonsultowaniu tego z innym gościem (podobno połapanym w elektryce samochodowej) wskazali komputer... Po prostu koleś nie chce abym wydawał kasę na zbędne rzeczy... Muszę kupić jeden, drugi komputer z możliwością oddania i wtedy chyba mogę myśleć o aparacie zapłonowym... Wszystko inne raczej odpada )) Nie wiem tylko jak to z tymi oznaczeniami - mogę kupić 62E lecz mój to 52C (chociaż takie tez są na allegro) Chodzi jednak o to, że jest do sprzedania 62E i podobno od hondy z takim samym wyposażeniem jak moja (tyle że rok młodsza) )
#6
Napisano 21:16, 06.01.2011
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:19, 06.01.2011
#8
Napisano 22:06, 06.01.2011
Jeżeli ma ten sam silnik to powinien podejść. A nie możesz go wsiąść i podłączyć i w razie czego oddać?
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych