XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:08, 19.12.2010
Cały czas się waham pomiędzy 17'' a 18'' z lekką przewagą na 18''. Może coś podpowiecie. Każda uwaga się liczy bo to w końcu spory wydatek. Liczę, że w 6k0 się zmieszczę.
No i jakie ET w 18''. Z homologacji wynika, że 18'', 7 1/2 J, 5x114,3 ale o ET nie piszą.
Buty z homologacji to 225/45/18 - czy nie za niskie jak na nasze drogi?
Czekam na Wasze opinie
#2
Napisano 21:32, 19.12.2010
Jeśli chodzi o wzór, to jakbym zdecydował się na 18" u siebie to kupiłbym Sigmę:
#3
Napisano 21:37, 19.12.2010
Felga to 700 góra bo i na buta trzeba z 700 pozostawić.
#5
Napisano 21:52, 19.12.2010
#6
Napisano 22:00, 19.12.2010
A coś takiego
#7
Napisano 09:04, 20.12.2010
felga może ciemna?
http://www.felgi.pl/...n_metal_C6W.jpg
a ceny opon masz mniej więcej tu:
http://motohurt.com/...,235,45,18.html
6k to trochę mało jak na 18".
- Nie synku, to diesel...
#8
Napisano 10:28, 20.12.2010
http://www.tomason.d...edstawienie.php
Ceny 18 tek to ok 600-700zł za sztuke...
#9
Napisano 10:37, 20.12.2010
#11
Napisano 20:58, 20.12.2010
Opony jednak 225 - tak jest w homologacji. Jakby jakiś wypadeczek to ubezpieczyciel ma podstawy czepnąć się tego.
Wiem, że wielu nie za bardzo na to zwraca uwagę i zakłada co się im podoba, ale niestety idą czasy, że ubezpieczenie rządzi.
Już dzisiaj łysa bądź nieodpowiednia opona jest podstawą do niewypłacenia odszkodowania. To samo z innymi elementami w samochodzie mającymi wpływ na ewentualny wypadek (np. światła chałupniczo przerabiane dla szpanu)
Dlatego trzymam się papieru. Opony 225/45/18 lub 225/50/17 lub 205/55/16. Felgi 18x7,5J, 17x7,5J, 16x6,5J.
Następne czym się kieruję to płaszczyzna felgi. Na 100% nie może wychodzić poza jej rant. Żadne wypukłe nie wchodzą w rachubę. Pierwszy krawężnik i po feldze (a opony tu mało).
Co do ciemnych felg. Śliczne zaraz po umyciu. Na moim terenie po 2km będą szare (tak jak i opony).
#12
Napisano 21:25, 20.12.2010
czarne nawet jak sie zakurzy w czerwonym aucie beda wygladaly dobrze ale nie wiem czy 18 z rantem to dobry pomysl bo 18 to nie jakies mega duze kolo jak na VIIIgen rant pomniejszy optycznie a i czarny tez zmniejsza... w VIIgen u mnie 18 wygladaly spoko ale tez bez szalu a w siodemce tej opony jest naprawde malo w porownaniu do 8gen.
#13
Napisano 22:08, 20.12.2010
Masz rację co do 16-ki. 60 na 100% bo teraz zimówki takie mam.
Co do szerokości felgi to nie wiem jak duże to ma znaczenie. Co z ocieraniem jak jest zbyt szeroka?
Już widzę, że 18x7,5 jest bardzo mało popularna. Większość to 18x8,0.
Czy ktoś w VIII ma założone 18x8,5. Jeżeli tak i jest wszystko ok. to chętnie nabędę te Thomasony. Podobają mi się i cena pasuje.
#14
Napisano 22:35, 20.12.2010
Oponę 225 musisz założyć teoretycznie na felgę o szerokości od 6,0 do 8,5. Zalecanym rozmiarem jest 7,5 ale 8,0 też będzie ok, tylko musisz zwiększyć odpowiednio ET.Co do szerokości felgi to nie wiem jak duże to ma znaczenie. Co z ocieraniem jak jest zbyt szeroka?
225 na feldze o skrajnej szerokości 8,5 może już słabo wyglądać, bo będzie zbyt "naciągnięte" i łatwiej uszkodzić rant felgi.
#15
Napisano 22:49, 20.12.2010
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych