XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kąt WSZ - cofnięte koło ???
#1
Napisano 13:34, 25.11.2010
Wczesniej czulem sciaganie w lewa strone jakis czas jezdzilem no ale ilez mozna, pojechalem do mechanika stwierdzil luz na maglu na koncówce drązka wiec pomyslalem ze to moze byc przyczyna.
magiel zregenerowany w łodzi, drązki wymienione sworznie tez, geometria jak wyzej a mnie nadal delikatnie sciaga...
moze to byc wina opon?? czy napewno tego konta WSZ (Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy) sie nie reguluje?
#3
Napisano 13:58, 25.11.2010
#4
Napisano 14:01, 25.11.2010
#5
Napisano 14:04, 25.11.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 14:11, 25.11.2010
a geometria ?
wstyd, rozbierałeś acco i nie wiesz że geometria w acco to ustawienie tylko zbieżności?
hmm.. geometria zrobiona wszystko wporzadku oprocz kolo lewe przód ten kąt WSZ jest nie w normie, tak jak w pierwszym poscie
czyli ustawili zbieżność tył przód
Chcecie ustawiać kąty pochylenia kół to trzeba wahacze regulowane pozkładać
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 14:22, 25.11.2010
powypadkowa przeszłość?
a tego to nie wiem... meybe...
Chcecie ustawiać kąty pochylenia kół to trzeba wahacze regulowane pozkładać
tylko ze takie regulowane wachacze pomoga z kątem PK (Kąt pochylenia koła) a na Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (Kąt WSZ) chyba nie bardzo pomoże.
mam pewien pomysl tylko nie wiem czy cos takiego bylo/jest stosowane a mianowicie za kąt WSZ wydaje mi sie ze odpowiada drążek reakcyjny wiec moze przyjrzec sie jemu czy jakims sposobem na nim mozna regulowac.
#8
Napisano 14:45, 25.11.2010
wiec moze przyjrzec sie jemu czy jakims sposobem na nim mozna regulowac.
przyglądaj się do woli, zawsze można go pospawać
masz coś pokrzywione i tyle, albo sworzeń wahacza masz tak wyrobiony
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 14:50, 25.11.2010
wiec moze przyjrzec sie jemu czy jakims sposobem na nim mozna regulowac.
przyglądaj się do woli, zawsze można go pospawać
masz coś pokrzywione i tyle, albo sworzeń wahacza masz tak wyrobiony
pisalem ze sworznie byly wymieniane.
znalazlem w manualu od acco v gen informacje o mozliwosci regulacji tego kata stosujac podkladki wlasnie na drązku reakcyjnym przy gumach w przeniej częci gdzie jest przykrecony do "sanek"
wyglada mi to pardzo podobnie jak w VI gen ale nie slyszalem o takich zabiegach
#10
Napisano 15:28, 25.11.2010
wyglada mi to pardzo podobnie jak w VI gen ale nie slyszalem o takich zabiegach
"bardzo podobnie" to może się okazać "bardzo różnie", wiem po zabawach z tynym zawiasem.
Nawet elementy z tej samej generacji mogą się różnić na tyle że bez cięcia/ wiercenia się nie obejdzie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 21:01, 25.11.2010
a tak wyglada przednie zawieszenie konstrukcja jest praktycznie taka sama. Wiem ze elementy sa faktyczne inne ale chodzi mi o konstrukcje wiec moze dało by rade tez tak w zrobic w VI gen..
ciekawy jestem czy wiecie cos o czym s takim
#12
Napisano 21:12, 25.11.2010
#13
Napisano 21:55, 25.11.2010
#14
Napisano 08:06, 26.11.2010
geometria kół to
kąt pochylenia kół
kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
zbieżność kół
a reguluje u nas jest tylko zbieżność tak jak mówi Seth
#15
Napisano 08:55, 26.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych