XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomocy!!! Nietypowa przekladnia do H. z 2003r. Pomocy!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:47, 15.10.2010
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:14, 15.10.2010
Możesz napisać jaki był zakres uszkodzeń i po czym wnioskujesz, że było elektryczne wspomaganie? Masz oryginalną maglownicę? Jest cała, co zostało uszkodzone?
Dodam, że układ elektryczny to nie jest elektryczna pompa tylko kompletny zespół zabudowany na maglownicy (bez pompy, bez płynu!) - posiada jeszcze wewnętrzny moduł zasilający (trzy grube przewody), sterownik itp.
Jest to bardzo dziwne, bo nie dość że auto z 2003 to tak naprawdę żadna VII nie miała elektrycznego wspomagania, w każdym razie w Europie. Dopiero VIII, a więc modele od 2008 roku mają takowe.
Sprawa jest interesująca, bo ja osobiście się zastanawiam czy można przełożyć do VIII hydrauliczne wspomaganie, a tu byłby niezły kwiatek jak by się okazało, że była wersja do VII.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:07, 16.10.2010
Jest to na 100% elektryczny uklad wspomagania poniewaz nie ma pompy i przy tej przekladni sa dwie wtyczki na elektryke a do tego komputer tez w to ingeruje. Teraz tak mowili mi w servisie ze zdarzaja sie takie wersje ale to raczej jedna na tysiac. i powinienem szukac na gieldach bo nie sa zbyt chodliwe te uklady wiec rzadko kto go oglasza. Tak sie zastanawiam bo jesli nie dostane tego ukladu do 2 miesiecy to bedziemy probowali wstawic hydraulike z pompa i na dodatek komputer bedzie trzeba zmienic i wiazke co daje jakies 3 tysiace zlotych. to mnie przeraza bo na ten samochod wydalem wszystko co mialem:( Z nowego modelu nie bedzie pasowac choc jest podobna jednak w nowej uklad jest troche szerszy i dluzszy o jakies 4cm. Juz go kupilem i sprawdzalem:(Jeśli Cie nie wprowadzili w błąd (wg mnie jest to raczej pewne) to szukaj raczej standardowego hydraulicznego układu - z pompą, zbiorniczkiem i odpowiednią maglownicą.
Możesz napisać jaki był zakres uszkodzeń i po czym wnioskujesz, że było elektryczne wspomaganie? Masz oryginalną maglownicę? Jest cała, co zostało uszkodzone?
Dodam, że układ elektryczny to nie jest elektryczna pompa tylko kompletny zespół zabudowany na maglownicy (bez pompy, bez płynu!) - posiada jeszcze wewnętrzny moduł zasilający (trzy grube przewody), sterownik itp.
Jest to bardzo dziwne, bo nie dość że auto z 2003 to tak naprawdę żadna VII nie miała elektrycznego wspomagania, w każdym razie w Europie. Dopiero VIII, a więc modele od 2008 roku mają takowe.
Sprawa jest interesująca, bo ja osobiście się zastanawiam czy można przełożyć do VIII hydrauliczne wspomaganie, a tu byłby niezły kwiatek jak by się okazało, że była wersja do VII.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:14, 16.10.2010
na dodatek komputer bedzie trzeba zmienic i wiazke co daje jakies 3 tysiace zlotych.
zobacz czy to podłączenie do komputera to nie jest od informacji o położeniu kół. Używa tego VSA i zdaje się, że wszystkie z VSA mają tego typu czujnik na maglownicy więc tu by nie trzeba było nic zmieniać po przejściu na hydraulikę. W VIII zasilane do elektrycznego układu jest gdzieś osobno (w kabinie) więc może i u Ciebie tak jest - to nie będzie kolidować z komputerem - najwyżej będzie się paliła lampka niesprawnego układu.
Wg mnie lepiej by było jakbyś przeszedł na hydraulikę. Nie wierze, że dostaniesz taki unikat jak elektryczne wspomaganie do VII w normalnej cenie i to sprawne. Cena będzie pewnie wysoka, jeśli w ogóle uda Ci się to znaleźć. Chyba lepiej będzie po prostu założyć standard.
Możesz dać więcej info o Twoim aucie? Z jakiego rynku pochodzi, jaka to wersja (comfort, sport, exec) - bo to bardzo ciekawy egzemplarz. Może są i inne różnice?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:15, 16.10.2010
na dodatek komputer bedzie trzeba zmienic i wiazke co daje jakies 3 tysiace zlotych.
zobacz czy to podłączenie do komputera to nie jest od informacji o położeniu kół. Używa tego VSA i zdaje się, że wszystkie z VSA mają tego typu czujnik na maglownicy więc tu by nie trzeba było nic zmieniać po przejściu na hydraulikę. W VIII zasilane do elektrycznego układu jest gdzieś osobno (w kabinie) więc może i u Ciebie tak jest - to nie będzie kolidować z komputerem - najwyżej będzie się paliła lampka niesprawnego układu.
Wg mnie lepiej by było jakbyś przeszedł na hydraulikę. Nie wierze, że dostaniesz taki unikat jak elektryczne wspomaganie do VII w normalnej cenie i to sprawne. Cena będzie pewnie wysoka, jeśli w ogóle uda Ci się to znaleźć. Chyba lepiej będzie po prostu założyć standard.
Możesz dać więcej info o Twoim aucie? Z jakiego rynku pochodzi, jaka to wersja (comfort, sport, exec) - bo to bardzo ciekawy egzemplarz. Może są i inne różnice?
Jest to wersja exec. Sprowadzilem ja z angli bo wyjechalem tam zarobic i kupic sobie jakies fajne autko. Zaprzyjazniony warsztat zaproponowal,ze mi ja przerobia na lewa strone. Miala uszkodzone kolo zderzak do malowania i blotnik. Przebieg nie wysoki,skora wiec kupilem. Po przewezieniu do Polski po ogledzinach stwierdzili mechanicy ze to dziwne ale ma uklad elektryczny bez pompy tak jak np: w Passacie b6. Kupilem przekladke i dopiero zaczelem szukac tego ukladu. Minelo juz 2 miesiace i po prostu nic.. Dzwonilem do serwisu,ale na poczatku tam tez sie zdziwili a pozniej wyszukali w systemie ze faktycznie wystepowaly takie wersje ale to rodzynki co dziwniejsze jak podalem numer winu to facet powiedzial mi ze to auto nie jest wyprodukowane na rynek angielski. Nie ma tego w dokumentach.(kradzione nie jest, bo mam dokumenty potrzebne do zarejestrowania jej) I teraz tak: jak juz pisalem nie wiem co robic.. kupilem uklad od nowego modelu bo na zdjeciu wydawal sie bardzo podobny ale po przyslaniu okazalo sie ze nie bedzie pasowal. Od Civic do 2006r tez nie pasuje.. wiec mam dwa wyjscia albo uda mi sie i jakos dostane ten uklad-bo pewnie gdzies w jakims garazu lezy i smieje sie ze mnie(ale i tak w to watpie), albo przerobia to na hydraulike ale tez powstaje sporo pytan.. czy bede potrzebowal innego komputera? czy immobiliser bedzie dzialal? czy w ogole uda mi sie ja odpalic? Masakra:( nie spotkalem sie nigdy z takim czyms ze do tak popularnego auta nie dostane jakiejs czesci. Prawdopodobnie latwiej byloby dostac do ferrari.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:37, 16.10.2010
Masz tu linki do ich wątków:
http://www.accordklu...opic.php?t=9061
http://www.accordklu...?t=8354&start=0
Chyba nie masz wyboru - przeróbka na hydraulikę wydaje się jedynym sensownym rozwiązaniem. Z elektroniką nie powinno być większych problemów - ryzyko jest takie, że będzie się świeciła cały czas kontrolka EPS (czy VII ją ma?) i ewentualnie nie będzie działał VSA który pobiera sobie sygnał z czujnika na maglownicy o pozycji kół. Z uwagi na to, że VSA jest "wyłączalny" nie powinien mieć wpływu na inne systemy (choć tego nie jestem pewien).
VII z takim układem jest dla mnie całkowitym zaskoczeniem, ale postaram się jakoś pomóc. Po pierwsze poszukaj najlepiej jakiegoś rozbitka na dawcę części (kompletnego, żeby zobaczyć co i jak jest podłączone), z kierownicą po lewej stronie (czyli po naszemu) i zobacz czy w wersji z hydrauliką występują też te przewody - te które podejrzewam o sygnał do VSA. Pozostałe, te zasilające (w VIII to są trzy grube, nie wiem jak u Ciebie, ale porównasz sobie z niepasującą maglownicą od VIII) po prostu zostawisz nie podłączone.
Wydaje mi się, że jak się uporałeś z przekładką kierownicy to i dasz radę maglownicą. Na to że ktoś ma takie części, a tym bardziej elektrykę do LHD raczej bym nie liczył, bo taki układ z kierownicą po naszej stronie może po prostu nie istnieć.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:06, 16.10.2010
Własnie też tak juz podejrzewalem,ze to z japoni jednak ten facet z servisu powiedzial, ze moja Honda nie byla planowana na produkcje angielska i ma w tym ,,Vin"ie,ze to typowy europejczyk. Na 100% bo pytalem o to 2 razy. Dzwonil dla mnie znajomy do jakichs kumpli z poznania co zajmuja sie czesciami od wielu lat i oni sie spotkali juz z takim układem, i niby maja go szukac dla mnie, ale z drugiej strony mam zostawic auto by niszczalo przez pol roku, rok? to bez sensu.. Milo,ze znalazl sie Ktos kogo zainteresowala moja sprawa.Dzieki. to raczej rzadkosc.No to sprawa jest trochę jaśniejsza. Czyli auto może być sprowadzone do Anglii z rynku japońskiego. Możliwe też że nie ma elektrycznego układu do VII z kierownicą po lewej stronie i dlatego nie możesz znaleźć. Może koledzy z wysp się wypowiedzą (BALCER, i-VTEC) - na ich fotkach widzę, że K24 ma zbiorniczek płynu do wspomagania, a Euro-R nie ma (czyżby miał elektrykę?). Jeśli tak to może być, że te z elektryką były tylko na Japonię i tylko RHD (kolegi BALCERa auto jest właśnie z rynku japońskiego).
Masz tu linki do ich wątków:
http://www.accordklu...opic.php?t=9061
http://www.accordklu...?t=8354&start=0
Chyba nie masz wyboru - przeróbka na hydraulikę wydaje się jedynym sensownym rozwiązaniem. Z elektroniką nie powinno być większych problemów - ryzyko jest takie, że będzie się świeciła cały czas kontrolka EPS (czy VII ją ma?) i ewentualnie nie będzie działał VSA który pobiera sobie sygnał z czujnika na maglownicy o pozycji kół. Z uwagi na to, że VSA jest "wyłączalny" nie powinien mieć wpływu na inne systemy (choć tego nie jestem pewien).
VII z takim układem jest dla mnie całkowitym zaskoczeniem, ale postaram się jakoś pomóc. Po pierwsze poszukaj najlepiej jakiegoś rozbitka na dawcę części (kompletnego, żeby zobaczyć co i jak jest podłączone), z kierownicą po lewej stronie (czyli po naszemu) i zobacz czy w wersji z hydrauliką występują też te przewody - te które podejrzewam o sygnał do VSA. Pozostałe, te zasilające (w VIII to są trzy grube, nie wiem jak u Ciebie, ale porównasz sobie z niepasującą maglownicą od VIII) po prostu zostawisz nie podłączone.
Wydaje mi się, że jak się uporałeś z przekładką kierownicy to i dasz radę maglownicą. Na to że ktoś ma takie części, a tym bardziej elektrykę do LHD raczej bym nie liczył, bo taki układ z kierownicą po naszej stronie może po prostu nie istnieć.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:16, 16.10.2010
ale z drugiej strony mam zostawic auto by niszczalo przez pol roku, rok? to bez sensu.. Milo,ze znalazl sie Ktos kogo zainteresowala moja sprawa.Dzieki. to raczej rzadkosc.
A proszę bardzo, jak mogę to zawsze staram się pomóc. Jeśli moje rady coś dały to masz tam przycisk pomógł przy moim poście
Jeszcze jedna rzecz która Cie może zainteresować. Elektryka w VIII (nie wiem jak ta Twoja w VII) zakłóca pracę CB-RADIA (nie da się nic zrobić, dziesiątki prób i na razie nic - nawet na elektroda.pl się poddali). Wiadomo, że w PL jazda bez CB jest dość ciężka - to kolejny argument za hydrauliką.
Daj znać na forum jak uda Ci się ta przeróbka.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:42, 16.10.2010
Dzieki dam znac. Jakbys jeszcze cos sie dowiedzial to napisz.ale z drugiej strony mam zostawic auto by niszczalo przez pol roku, rok? to bez sensu.. Milo,ze znalazl sie Ktos kogo zainteresowala moja sprawa.Dzieki. to raczej rzadkosc.
A proszę bardzo, jak mogę to zawsze staram się pomóc. Jeśli moje rady coś dały to masz tam przycisk pomógł przy moim poście
Jeszcze jedna rzecz która Cie może zainteresować. Elektryka w VIII (nie wiem jak ta Twoja w VII) zakłóca pracę CB-RADIA (nie da się nic zrobić, dziesiątki prób i na razie nic - nawet na elektroda.pl się poddali). Wiadomo, że w PL jazda bez CB jest dość ciężka - to kolejny argument za hydrauliką.
Daj znać na forum jak uda Ci się ta przeróbka.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych