XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tylne tarcze, tarczobębny - jak zdjąć w wersji Tourer
#1
Napisano 06:38, 17.09.2010
muszę zajrzeć d tylnych bębnów i mam prośbę, żebyście podpowiedzieli jak je zdjąć. Ostatnio ze względu na niewielką ilość czasu zajrzałem tylko jak to wygląda i zauważyłem że jest mała śrubka na "krzyżak" i jakaś zaślepka gumowa.
pytanie:
- do czego służy ta zaslepka
- czy do zdjęcia tylnego tarczobębna wystarczy tylko odkręcenie (czytaj: rozwiercenie, bo inaczej się nie da niestety ze względu na korozję) tej małej śrubki?
- czy przy składaniu muszę wykonać jakiś sprytny myk żeby prawidłowo to działało? (związany np. z tą zaślepką)
dzięki za podpowiedzi
#2
Napisano 08:22, 17.09.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 20:49, 18.09.2010
#4
Napisano 21:56, 18.09.2010
Zaślepka jest po to żeby był dostęp do regulatora szczęk i czasami się przydaje żeby pokręcić nakrętką regulacyjną i pluzować szczęki -czasami trzeba to zrobić żeby zdjąć tarczobęben...
#5
Napisano 23:37, 19.09.2010
wielkie dzięki
#6
Napisano 17:47, 20.09.2010
Aha - ta gumka dodatkowo chroni przed dostawaniem się syfu do środka.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#7
Napisano 06:26, 21.09.2010
#8
Napisano 20:38, 28.10.2017
A co, archeolog tygodnia
Ręczny bierze strasznie wysoko, mogę podciągnąć pod podłokietnikiem ale czy to się nie powinno samo regulować?
#9
Napisano 21:09, 31.10.2017
Możesz podciągnąć pod podłokietnikiem.
Ale jeśli nigdy nie zaglądałeś do bębna,to może warto to zrobić?
Jeśli lubisz majsterkować oczywiście .
Powinienes zluzować linkę pod podłokietnikiem i śrubką regulacyjną w tarczy wyregulować odstęp szczęk. Pózniej wyreguluj naciąg linki.
#10
Napisano 21:08, 01.11.2017
W weekend jeśli pogoda pozwoli inspekcja
#11
Napisano 15:40, 27.04.2019
Skąd te piski?
Na początku myślałem, że to z zawieszenia, bo słychać to podczas jazdy na nierownosciach, ale jak stoi i szarpię za koło, to słychać to wyłącznie na zaciągniętym ręcznym, bez ręcznego nawet nie pisknie.
Czyli chyba jednak nie zawieszenie?
Czy te odgłosy mogą być z tarczobębnów?
Dodam, że w tygodniu miałem jeden dzień, że piszczenie ustąpiło - ruszyłem rano, zrobiłem jakieś 60 kilometrów i cisza.
Niestety następnego dnia piski powróciły.
Użytkownik ARTurde edytował ten post 16:05, 27.04.2019
Pozdrawiam
- Artur
#12
Napisano 18:26, 27.04.2019
Dwa to tam jest pelno syfu. Wiec te dzwieki to moga byc z tarczobebna , sprezyn, mechanizmu.
Zdejmij wyczysc,poskladaj
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 18:55, 27.04.2019
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych