Skocz do zawartości


RODO w HAKP

jakie amorki do accorda `98-02


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:57, 09.12.2008

jak w temacie zastanawiam sie nad wymiana amorkow jesli chodzi o charakterystyke to tryb "półsportowy" :lol: . jakiej firmy polecacie i jaki będzie przyblizony koszt. A moze regeneracja?? wiem ze gdzieś w warszawie jest firma która regeneruje amorki za około 100 zł/szt. klijent sam wybiera specyfikacje jaka mu odpowiada. Robia to na licencji koni i daja roczna gwarancje tylko ze nie wszystkie amorki da sie zregenerowac.
:B

#2 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:43, 10.12.2008

Bilstein B6 - sportowe amorki - cena ok 1700-1800zł

#3 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:50, 10.12.2008

Kayaba Excel-G, znakomity kompromis między jazdą sportową a komfortem, poza tym prawie niezniszczalne (z autopsji) ;-)

#4 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 11.12.2008

Tak jak mowi Blade B6 idealnie bedzie. Ale cena to jakies 1600zl za nowki :-) polecam, ja latam na Bilstein B8 Sprint twarde sportowe o skroconym skoku bo mam obnizonego Accorda o 30mm.

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:02, 11.12.2008

no to na wiosne sie skusze na b6 tylko najpierw musze bicie podczas hamowania skasować

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:15, 11.12.2008

no to na wiosne sie skusze na b6 tylko najpierw musze bicie podczas hamowania skasować


ja już ponad rok je kasuję :k

#7 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:04, 12.12.2008

Ja na Kayabach Excel-G też mam obniżoną zawiechę o 30 mm (spreżyny Eibach) i naprawde fajnie to się spisuje. B8 to chyba radykalne posuniecie do jazdy po naszych drogach, chyba, ze ciagle autostrady ;-) ?

#8 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 12.12.2008

Tez sie obawialem tego, ale do takiej zawiechy obnizonej na sprezynach o 30mm najlepszym rozwiazaniem jest amorek twardy o skroconym skoku. Ale tragedii nie ma, zreszta zalezy co kto lubi. Dla mnie jest malina, przynajmniej wiem, ze jade :-) i czuje sie pewnie na zakretach i zero przechylu na zakretach. Wiem ze obnizona fajnie wyglada, ale ja inaczej podchodze do tematu, przynajmniej nie robie tego dla oka.

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#9 pomierdor

pomierdor
  • Forumowicz
  • 58 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 04.01.2009

wiecie może czym różni się zawieszenie VI a VII generacji? bo w porównaniu z moim(oraz tymi którymi jeździłem oglądać) to VII ma trochę inną charakterystykę zawieszenia, jest twardo a przy tym dosyć dobrze tłumi uderzenia co mi bardziej odpowiada niż miękkie i komfortowe zawieszenie. czy różnica polega na zastosowaniu innych amortyzatorów i sprężyn czy cały układ zawieszenia jest inny? swojego nie chcę obniżać ani utwardzać tylko chętnie bym zmienił amory ze springami na te z VII generacji bo dużo lepiej spisuje(w moim odczuciu)

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:54, 07.01.2009

ja szukam obecnie lekkiego obnizenia + komfort taki jaki jest na seryjkach lub lekko nizszy
i chce zamowic do moich seryjnych amorków sprezyny eibach pro kit -30mm

ale zastanawiam sie czy nie wymienic tez amorkow i tu pytanie co wybrac??
zastanawiam sie nad Bilstein B6 bo słyszałem ze mozna je regenerowac wlasnie, tylko czy nie beda zbyt twarde??

co myslicie o tych eibachach+seryjny amor?? bo zmiany amorow jeszcze nie jestem pewien

#11 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:56, 07.01.2009

Patrzy 3 posty wyżej ;-) Kayaba (odpowiednik seryjnych) + Eibach Pro Kit mam u siebie

#12 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:31, 07.01.2009

Faktycznie, Kayaba to dobre rozwiązanie za rozsądną cenę :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#13 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 07.01.2009

Jak pisalem wczesniej ja mam obnizona -30mm i do tego amorki Bilstein B8 Sprint, o skroconym skoku. B6 sa do seryjnych zawieszen, nie obnizanych, jesli zalozysz B6 do sprezyn -30mm to nie beda pracowaly one w pelnym swoim zakresie i szybciej je zajedziesz. Zawsze seryjny amorek do krotszych sprezyn nie bedzie dobrym rozwiazaniem, jesli mowimy o profesjonalnym podejsciu do tematu. Ja do moich sprezyn mam dlatego B8 Sprint o skroconym skoku (do zawieszen obnizonych) i pracuje wtedy w pelnym swoim zakresie. Oczywisice jest twardziej, ale tragedii nie ma, przynajmniej dla mnie, ja lubie jak jest twardo wiec moje pojecie jest wzgledne. Zalezy co jak kto woli i co u kogos oznacza twardo. Osobiscie polecam Bilsteiny :-)

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#14 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:12, 07.01.2009

Kayaba Excel-G sama z siebie jest dość twarda i jej połaczenie z Eibach Pro Kit w zupełnosci wystarcza do codziennej jazdy, znakomicie trzyma na zakrętach, buda nie pochyla się i trzyma poziom. Myślę, że jak dla mnie i dla wielu użytkowników Bilstein B8 to juz hardcore i po kilku przejażdżkach mysleli by o zmianie na coś łagodniejszego. Natomiast dystrybutor Eibach-a podkreśla, że Pro Kit może być zastosowany z nominalnymi amortyzatorami i nie spowoduje to dla nich ujemnych skutków. Fakt, bedą miały mniejszy skok ale co do szybszego zużycia to powiem z doświadczenia, że mam na moich Kayabach + Eibach przejechane prawie 90 kkm i są nadal twarde jak diabli-jak na amorki "cywilne" nie utwardzone zamieniki seryjnych. Śladów zuzycia typu wycieki i różne niepkojące hałasy-brak. Co do ich sprawności badanej na ścieżce diagnostycznej w czasie przeglądów-to podchodzę ze sceptycyzmem ale mimo wszystko po 4 latach intensywnego jeżdżenia nadal mają sprawność ok 80% (a badam zawsze na tej samej stacji wiec chociażby względne różnice między poszczególnymi latami eksploatacji nie wskazują na znaczną ich degradację).

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:58, 07.01.2009

myslałem nad tym zawieszeniem i teraz mam taki dylemat co kupic:

1.moje seryjne amortyzatory maja zuzycie 75% i chcialem do tego dorzucic sprezyny eibach pro kit -30mm za 700 zl, ale nie wiem czy to nie czas aby pomsylec lepiej o calym komplecie

2. Jesli chodzi o caly komplet to myslalem o Zestawie Koni amortyzatorów ze sprężynami Street STR.T 1110-7028 Honda Accord Coupe za ok. 1450 zl
http://sklep.strefat...products_id=297
tylko cena wydaje mi sie cos za niska, ale jest za to 3 lata gwarancji

i co teraz zrobic lepiej kupic teraz tylko markowe sprezyny a za jakis czas amorki czy tanszy komplet od razu?? bo jakos ta cena nie przekonuje mnie co do jakosci tego zestawu ;/




IPB Skin By Virteq