XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana oringa
#1
Napisano 15:30, 15.07.2010
Dziś zauważyłem, że na połączeniu przewodu idącego od sprężarki do chłodnicy klimatyzacji pojawiła mi się kropla oleju w miejscu zaznaczonym strzałką. (Narazie klimatyzacja działa idealnie)
Domyślam się, że do wymiany jest oring uszczelniający to połączenie i takowy zakupiłem. I teraz mam pytanie.
1. Czy mogę go sam wymienić.
2. Jeśli tak to czy przy odkręcaniu widocznej śruby mam spodziewać się gwałtownego rozszczelnienia układu
3. Czy wymiana oringa wiąże się z utratą całego czynnika chłodzącego
4. Czy nowy oring smarujemy olejem przed skręceniem połączenia.
Pozdrawiam
Grzesiek
#2
Napisano 15:37, 15.07.2010
1. Czy mogę go sam wymienić.
tak
2. Jeśli tak to czy przy odkręcaniu widocznej śruby mam spodziewać się gwałtownego rozszczelnienia układu
Musisz zaworkiem spuścić czynnik inaczej ci wybuchnie w twarz Mozesz sam spuscic, odkrecasz kapturek i naciskasz zaworek az zacznie leciec czynnik.
3. Czy wymiana oringa wiąże się z utratą całego czynnika chłodzącego
Tak
4. Czy nowy oring smarujemy olejem przed skręceniem połączenia.
tak
Ostatnio sam wymieniałem oringi, banalna robota, tylko dobrze czynik spuść aby ci w twarz nie prysneło jak będzisz odkręcał przewód
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 19:42, 15.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 21:03, 15.07.2010
Po co puszczać czynnik w atmosferę? Jedziemy do serwisu klimy, odciągamy czynnik, wymieniamy oring, uzupełniamy układ, płacimy za uzupełnienie i ubytek czynnika, a nie za cały czynnik.
Mi w serwisie klimy to nie chceili oringu sprzedać "Pan przyjedzie to naprawimy", 50-100 zł za wymiane oringu! Niech sie w du... pocałują.
JAkbym pojechał to by mnie skasowali za odessanie czynika, potem za wymiane oringu i na końcu za nabicie klimy.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 21:09, 15.07.2010
Jeszcze tylko pytanko czym nasmarować ten oring? (zwykły olej silnikowy, czy cuś innego)
Pozdrawiam
Grzesiek
#7
Napisano 15:19, 21.07.2010
Oring wymieniony czynnik uzupełniony, ale niestety w dalszym ciągu olej pojawia się w zaznaczonym miejscu :-/ . Być może nieszczelność pojawiła się w miejscu spawu aluminiowej rurki do "kostki".
Prawdopodobnie będę musiał wymienić cały przewód, ale do silnika 1.6 takowego nie znalazłem
(Ubytek czynnika od ostatniego nabijania 2 lata temu wyniósł 120g)
Pozdrawiam
Grzesiek
#8
Napisano 14:19, 22.07.2010
120g to w sumie na 2 lata nie jest duży ubytek.
#9
Napisano 10:35, 15.02.2014
Witam,mam pytanie apropo oringów,rozszczelnił mi sie kompresor który jest skręcany na oringach,chciał bym sie dowiedzieć czy bede potrzebowal specjalnych oringów czy zwykłe gumowe dadzą rady?
#10
Napisano 13:18, 15.02.2014
O ringi powinny być zielone. To oznacza gumę HNBR (z reguły). Teoretycznie zwykłe czarne z NBR też dadzą radę, ale na szybko znalazłem zestaw w ciekawej cenie.
http://www.e-sklep-l...cja-Naprawa/610
Ja z kolei dostałem o-ringi za free jak pojechałem z wymienioną sprężarką i jeden o ring rozwaliłem. Oczywiście czynnik wymieniałem w tym zakładzie.
#11
Napisano 15:19, 15.02.2014
tyle że mi nic z takiego zestawu bo potrzebuje 3 duże oringi,o wiele wieksze niz w tym zetsawie.Oryginale są czarne..dzikei za info
#12
Napisano 09:20, 16.02.2014
możliwe że dlatego się właśnie rozszczelniło,bo są czarne i wcale nie są oryginalne.Najlepiej to podjedź sobie tam gdzie serwisują klimę i od nich sobie kup.Mi jak się rozszczelnił układ tyle że poszedł oring dokładnie ten sam co autorowi tego tematu.To zapłaciłem jedynie za ten oring (za wymianę nie płaciłem). Z tym że klimę musiałem napełnić u nich
#13
Napisano 15:22, 20.02.2014
Witam,mam pytanie apropo oringów,rozszczelnił mi sie kompresor który jest skręcany na oringach,chciał bym sie dowiedzieć czy bede potrzebowal specjalnych oringów czy zwykłe gumowe dadzą rady?
w którym miejscu leci z tego kompresora? tam gdzie podłączasz przewody czy z korpusu?
możliwe że dlatego się właśnie rozszczelniło,bo są czarne i wcale nie są oryginalne.Najlepiej to podjedź sobie tam gdzie serwisują klimę i od nich sobie kup.Mi jak się rozszczelnił układ tyle że poszedł oring dokładnie ten sam co autorowi tego tematu.To zapłaciłem jedynie za ten oring (za wymianę nie płaciłem). Z tym że klimę musiałem napełnić u nich
kolor oringów nie jest wyznacznikiem. oryginalne mogą być czarne, żółte, fioletow, zielone, brązowe. Ważne aby były z odpowiedniego materialu i miały odpowiedni rozmiar
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#14
Napisano 18:39, 04.03.2014
Tutaj nie ma co kombinować-to robota dla serwisu-owszem,skasują-ale jest gwarancja.
#15
Napisano 12:43, 26.07.2017
odkopię trochę...ktoś wymieniał i zna rozmiary oringów? Głównie chodzi o klimę i połączenie skraplacz/sprężarka
Pasują te z allegro w zestawie 270 szt? - dopasuje się coś?
Widziałem jeszcze, że niektóre oringi nie są w przekroju okrągłym, tylko jakieś "rzeźbione" - w hondzie też takie są na tych popularnych łączeniach?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych