XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
końcówki drążków kierowniczych- odwrotnie
#1
Napisano 15:26, 14.07.2010
I dziś odkryłem, że lewa końcówka jest z prawej strony a prawa z lewej strony o zesz kur.. go w dupe mać, pierd... mechanik, ręce mi opadają. Mam jakiegoś pecha do mechaników, zawsze co pojade to mi któryś coś spier...! Jestem tak wkur... że szok. Oczywiście jade do debili niech mi to zmieniają i jeszcze raz ustawiają zbieżność.
Ale teraz pytanie czy coś się mogło stać z końcówkami? Po prostu niech je zamienia miejscami i ustawią zbieżnośc czy kupić nowe końcówki?
Pora abym znów zaczął przy samochodzie robić wszystko samemu, bo do mechaników nie mam już siły
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 15:34, 14.07.2010
tzn zamien mijescami jak trzeba
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#3
Napisano 16:59, 14.07.2010
koncowkom nic sie nie stanie (o ile mechanicy podejda do rzeczy fachowo), poniewaz wiekszosc koncowek ma tzw. wyprzedzenie LH i RH nie powinny byc zakladane odwrotnieAle teraz pytanie czy coś się mogło stać z końcówkami? Po prostu niech je zamienia miejscami i ustawią zbieżnośc czy kupić nowe końcówki?
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 19:00, 14.07.2010
widzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie są one zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicza i tzw. drążki kierownicze osiowe
stad tak się jeździć nie powinno, mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#6
Napisano 19:04, 14.07.2010
mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie
raczej na wykastrowanie i powieszenie na kuta... na słupie
widzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie końcówki są zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicze i tzw. drążki kierownicze osiowe
ok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 19:05, 14.07.2010
tak, zakladam ze nic nie zostalo uszkodzone, wymontowac, zamontowac prawidlowo i powinno byc dobrzeok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 19:07, 14.07.2010
mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie
raczej na wykastrowanie i powieszenie na kuta... na słupiewidzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie końcówki są zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicze i tzw. drążki kierownicze osiowe
ok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)
No to juz wiesz czemu ci auto dziwnie jezdzilo A ten mechanik po ilu bronkach byl jak CI to wymienial??
#9
Napisano 19:35, 16.07.2010
Tylko że są dobrze Patrzyłem u MArru w acco i są identyko czyli wybrzuszeniem do przodu. Wychodzi na to że na końcówkach są źle ponabijane oznaczenia L /R - paranoja
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 21:14, 16.07.2010
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#12
Napisano 22:00, 16.07.2010
W katalogach yamato jest sporo błędów dlatego takie błędy już mnie nie dziwią. Ale jakoś stoi za tą firmą.
Z tym, że w końcówki i drążki lepiej inwestować w delphi, są nie dużo droższe ale jakość dużo lepsza
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#13
Napisano 22:36, 17.07.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 16:36, 19.07.2010
to dlaczego dużo osób narzeka na tą firme? :pAle jakoś stoi za tą firmą.
#15
Napisano 21:46, 19.07.2010
Ja narazie nie nażekam i moge spokojnie polecić yamato. Mam przednie górne wachacze tej firmy i już przelatały jakieś 20 tys. km i zero luzów. Drogi jakie są w polsce każdy wie, także nie jest źle. A cena wcale nie jest wysoka.
Jak ktoś porówna je z delphi to wiadomo, że są dużo gorszej jakości ale cena też dużo niższa w większości przypadków.
Także stosunek jakość-cena wedłóg mnie jest jak najbardziej pozytywny.
Chociaż przy tańszych częsciach takich jak np. końcówki drążków poleciłbym dopłacić pare (dosłownie pare) złoty i kupić delphi.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych