Najlepsza odpowiedź Wlodar , 06:59, 23.06.2021
SÅ‚yszysz pracujÄ…cÄ… skrzyniÄ™. Olej wymieniony?
Podrgulował na pompie?
Przecież pisałeś, że regulacja się skończyła
Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź Wlodar , 06:59, 23.06.2021
SÅ‚yszysz pracujÄ…cÄ… skrzyniÄ™. Olej wymieniony?
Podrgulował na pompie?
Przecież pisałeś, że regulacja się skończyła
Przejdź do postu
Napisano 19:38, 07.06.2021
Napisano 18:18, 13.06.2021
Witam wszystkich forumowiczów,nie wiem czy w dobrym miejscu piszę,ale to się okaże.Moje pytanie brzmi ,czy któryś z kolegów wie jak ustawić zawory w silniku hondy CRV 2.0 129kM z oznaczeniem silnika B20B3 rocznik 1998 260tys przebiegu.Za wszystkie podpowiedzi dziękuję i proszę o manuala kolejności cylindrów ,znaki według których mógłbym ustawić luzy oraz jakie szczeliny
ssÄ…cy 0,08 do 0,12
wydech 0,16 do 0,20
zimny silnik
Tam jest pasek i na oznaczeniu kół masz znak UP jako pierwszy cylinder
Na dole na kole masz nacięcie i stały znak od tego momentu startujesz z zaworami.Kolejność według zapłonu 1-3-4-2
Dla określenia GMP na konkretnym cylindrze możesz użyć wkrętaka po wykręceniu świecy zapłonowej.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:28, 13.06.2021
Napisano 22:48, 17.06.2021
Witam wszystkich forumowiczów,nie wiem czy w dobrym miejscu piszę,ale to się okaże.Moje pytanie brzmi ,czy któryś z kolegów wie jak ustawić zawory w silniku hondy CRV 2.0 129kM z oznaczeniem silnika B20B3 rocznik 1998 260tys przebiegu.Za wszystkie podpowiedzi dziękuję i proszę o manuala kolejności cylindrów ,znaki według których mógłbym ustawić luzy oraz jakie szczeliny
Napisano 22:57, 17.06.2021
Napisano 05:01, 18.06.2021
Napisano 05:11, 18.06.2021
Napisano 07:04, 18.06.2021
Problem w tym że już koniec regulacji na pompie ,a tej drugiej śruby regulacji pedału nie chce ruszać bo jest ona fabrycznie zaplombowana więc powinna raczej tak zostać,może jakiś inny sposób?
Ogólnie to zastanawiam się czy części są dobre ,niby kupione po vin aczkolwiek to typowa przypadłość 80% aut po wymianie sprzęgła....
Ogólnie to zastanawiam się czy części są dobre ,niby kupione po vin aczkolwiek to typowa przypadłość 80% aut po wymianie sprzęgła....
Ogólnie to zastanawiam się czy części są dobre ,niby kupione po vin aczkolwiek to typowa przypadłość 80% aut po wymianie sprzęgła....
Piszesz że koniec regulacji na pompie i zaraz że jest zaplombowana i nie chcesz ruszać.
Nie kombinuj tylko podregulować.
Dla laika najprościej zdjąć trzpień z widełek i skręcić tak, żeby trzpień wszedł luźno w widełki.
Napisano 07:14, 18.06.2021
Napisano 07:14, 18.06.2021
Napisano 07:20, 18.06.2021
Napisano 07:43, 18.06.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:09, 18.06.2021
Napisano 07:54, 18.06.2021
Napisano 07:59, 18.06.2021
Nagwintować dalej trzpień i tyle. Lub przełożyć ze starej pompy jak krótszy.
Napisano 08:02, 18.06.2021
Ogólnie chciałem auto zabrać wczoraj nie chce mi go oddać dopóki nie dojdzie jaki jest powód a ja mu nie będę podpowiadać,a że jestem z zawodu mechanikiem stąd też co niektóre pomysły mi przychodzą do głowy,ja myślałem o jednej stronie a dzięki tobie myślę też już o drugiej,ale to już jak odzyskam auto.
A powiedz mi czy to też ma wpływ na biegi,no bo fakt jak padła mi pmpka i wysprzęglik to jak mi zaskoczyła dwójka też nic nie mogłem zrobić
Ogólnie chciałem auto zabrać wczoraj nie chce mi go oddać dopóki nie dojdzie jaki jest powód a ja mu nie będę podpowiadać,a że jestem z zawodu mechanikiem stąd też co niektóre pomysły mi przychodzą do głowy,ja myślałem o jednej stronie a dzięki tobie myślę też już o drugiej,ale to już jak odzyskam auto.
A powiedz mi czy to też ma wpływ na biegi,no bo fakt jak padła mi pmpka i wysprzęglik to jak mi zaskoczyła dwójka też nic nie mogłem zrobić
Oki,odezwę się za jakiś czas,czekam na info od mechanika,auto miało być w dwa dni zrobione a tu zonk ,a był plan na wyjazd i kicha.
Napisano 08:06, 18.06.2021
zakleszczenie biegów przy podpartej pompie nie powinno mieć miejsca bo po wciśnięciu sprzęgła (jak bierze od samej góry) układ powinien być całkowicie rozsprzęglony.
Nie wiem czy coś takiego jest możliwe na docisku ale jeśli wciśnie się go za głęboko to się luzuje. Z tego co widziałem rysunki sprzęgieł to były opcje z i bez ogranicznika skoku (wtedy mechaniczne ograniczenia skoku sprzęgła były robione na siłowniku).
Można spróbować popuścić sprzęgło trochę i zobaczyć czy bieg da się wyjąć czy dalej zblokowany.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych